• 00mattis

Min kuk har krympt över fem cm

Hej!

Är en kille 40+ och har ett litet problem snarare sagt ett problem. Är så min kuk har krympt från 15cm till 9-9,5 cm i erektion!

Den står upp lätt och inte haft/har problem med att få den stå, men problemet är att den krympt så pass att det skapat en del problem! Kvinnor man fått med sig hem har fnittrat och sagt att det är en liten söt snopp, men de säger att det inte är någon idé gå hela vägen pga den ringa storleken!

Så vad kan man göra att få den större?

• Svar på tråden Min kuk har krympt över fem cm
  • Anonym (StureStyrStång)

Det kan bero på att den tvättats i för hög temperatur. Testat att mangla den?

• Långbenopluto

För det första så har jag väldigt svårt att tro att en kvinna har uttryckt sig på det sättet.

För det andra så måste du till urologen för undersökning om den har krympt så mycket, det är nämligen symptom på några olika sjukdomar.

• 00mattis

Visst har man fått till det med kvinnor, men det har blivit bara one night så att säga. Men en del har nämnt det man skrev tidigare

• snuset

Jo, Tjena att du är 40+. Dessutom har du "00" som användarnamn så antar att du är ~16. Hade din penis verkligen krympt så hade man nog kollat upp det och inte frågat hur man får den större..

• Anonym (gugle)

Min krymper med 10 cm efter varje samlag.

• Anonym (Knappen)
    Anonym (gugle) skrev 2016-07-11 11:00:37 följande:

Min krymper med 10 cm efter varje samlag.

Samma här. Och ytterligare med 10 cm vid bad i kallt vatten. Ser ut som en hissknapp då. Ha ha ha
  • 00mattis

Snuset!

Vad har min anvnamn för anledning till att vara 16?

Bara undrar!

Ja,gått upp ett par kilo.

• MammAmma

"Ett par kilo," eller ett gäng kilon? Vid övervikt 'försvinner' nämligen en del av längden i fettet.

• 00mattis

Gått upp 13 kilo! Så om man tränar bort fettet så kommer den att öka på sin storlek? Då är det dags att börja träna igen

• Anonym (gugle)
    Anonym (Knappen) skrev 2016-07-11 15:55:40 följande:
    Samma här. Och ytterligare med 10 cm vid bad i kallt vatten. Ser ut som en hissknapp då. Ha ha ha
    hahaha
Svar på tråden Min kuk har krympt över fem cm