Anonym (ansar) skrev 2016-07-12 09:06:53 följande:
Nej jag tycker det ser för hemskt ut både på män och kvinnor med helrakat. Jag vill vara en kvinna inte någon liten tjej. Samma vill jag ha en man inte en liten kille som inte blivit vuxen ännu och är hårlös. Jag tvättar mig varje dag så jag känner mig inte alls ofräsch. Jag brukar dock ansa mig ibland då håret blir för långt men en gång tog jag för mycket om min man var besviken för han vill också att det ska synas där nere att jag är en kvinna och inget barn. Inga buskar, men inte helrakat heller.
Jag vaxar, men tar inte bort allt, så det går att "se ut som en kvinna" ändå. Har du inga andra kvinnliga former eller drag, så att du ser ut som en liten flicka bara för att du skulle ta bort lite könshår? Samma med män, jag har aldrig träffat en kille som ser ut som en liten pojke bara för att han rakat bort eller ansat ner könshåret? Storleken på penisen skiljer ju åt minstone dom åt hoppas jag, för att inte tala om övriga kroppen. Jag tycker nästan att en person har lite suspekta funderingar om hen ser ett litet barn så fort någon tar bort sitt könshår.