Kan du gissa ålder?
Hur lätt är det att gissa rätt ålder utifrån en persons utbildning, arbete, boende, civilstatus och familj? Låt oss testa.
Fyll i:
Utbildning:
Arbete:
Boende:
Civilstatus:
Familj:
Hur lätt är det att gissa rätt ålder utifrån en persons utbildning, arbete, boende, civilstatus och familj? Låt oss testa.
Fyll i:
Utbildning:
Arbete:
Boende:
Civilstatus:
Familj:
Utbildning: Kandidatexamen (3 år på högskola)
Arbete: Marknadsassistent (men är mammaledig nu)
Boende: Lägenhet (4 rum och kök)
Civilstatus: Förlovad
Familj: En son och är gravid med syskonet
Utbildning: 5 år på universitet.
Arbete: Förstelärare på högstadiet, förutom undervisning arbetar jag med utvecklingsfrågor främst kopplade till naturvetenskap i skolan och samarbeten mellan näringsliv och skola.
Bostad: Bor i villa, byggd på 50-talet.
Civilstatus: Sambo
Familj: Två barn
Utbildning: Kandidatexamen (3 år på högskola)
Arbete: Marknadsassistent (men är mammaledig nu)
Boende: Lägenhet (4 rum och kök)
Civilstatus: Förlovad
Familj: En son och är gravid med syskonet
Utbildning: Gymnasieutbildning och 4 årig folkhögskola. Läste under tiden till mig 150 högskolepoäng.
Arbete: (Tröttnade på livet som behandlingsassistent och bestämde mig för att ägna mig åt den stora hobbyn - bakning på ett litet mysigt café. Dock föräldraledig för tillfället.)
Boende: 3 rok på markplan i ett äldre hyreshus med enorm tillhörande tomt.
Civilstatus: Sambo och förlovad.
Familj: Föräldrar, syskon, svägerskor, syskonbarn, övrig släkt. Och så en blivande make och en liten kille på 16 månader.
Utbildning: Gymnasieutbildning och 4 årig folkhögskola. Läste under tiden till mig 150 högskolepoäng.
Arbete: (Tröttnade på livet som behandlingsassistent och bestämde mig för att ägna mig åt den stora hobbyn - bakning på ett litet mysigt café. Dock föräldraledig för tillfället.)
Boende: 3 rok på markplan i ett äldre hyreshus med enorm tillhörande tomt.
Civilstatus: Sambo och förlovad.
Familj: Föräldrar, syskon, svägerskor, syskonbarn, övrig släkt. Och så en blivande make och en liten kille på 16 månader.
Gissar på 27 år :)
Utbildning: 3-årig gymnasieutbildning
Arbete: personlig assistent (mammaledig just nu)
Boende: vindsvåning mitt i stan, 3 rum.
Civilstatus: sambo
Familj: mamma, pappa, lillebror, lillasyster, en herrans massa andra släktingar. Min sambo och min dotter på 9 månader.
Lycka till :)