Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?

Är sambo med en man som hade (eller har) koll på vart jag varit. Konstigt nog visades en gata jag inte ens visste vart den låg. Jag har tydligen varit där över 6 gånger!
    Jag har inget att dölja men eftersom han är som han är, har jag min mobil låst. Han har fått gå igenom den då och då. Misstänkte att han laddat ner något liknande då... Efter det stängde jag av platstjänster. Vet inte om det hjälper... Stängde även av delningar mellan  mina enheter... 
    Vi skall inte leva ihop men har ett hem att sälja och jag söker bostad...
    Hur ser appen ut som din sambo laddat ner?

• Anonym (...)
    Anonym (Bloefelt) skrev 2016-07-12 12:45:04 följande:

Inte bra det som hänt Er!

Men det ligger väl oftast något bakom beteendet, ingen rök utan eld...

Sant. Min sambo var otrogen mot sin sambo med mig, vi blev ett par... 
    Dom är inte ovänner alls ( hon levde upp väldigt efter deras separation.)
    Han valde att hålla mig utanför alla högtider som gällde deras barn, jag bjöd alltid med honom när det gällde mina.
    Förra sommaren bad jag honom att flytta ut (drog till exet). Jag började prata med andra män. 
    Han flyttade tillbaka till mig ( ja, jag vet borde inte låtit det ske). 
    Det kom sms då och då där mina nya bekantskaper (obs: ej ligg) undrade om vi skulle ses. 
    Dessa läste han och jag blev kallad allt möjligt.
    Förlåt! Menar inte att kapa din tråd. Vill bara förklara att det som man (jag) uppfattar som betydelselöst kan få en annan att få hjärnsläpp.
    Din kille är inte frisk i sitt psyke! (Troligtvis inte min heller...) Kameror, mikrofoner... Du är ju fånge i ditt eget hem!
    Hoppas att du finner styrka att ta dig bort därifrån. Vet att det är svårt! Man kan ju inte bara stänga av sina känslor. Det finns säkert fina stunder också. 
    Men detta bådar inte gott!!!!!
    Kram!
Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?