Inlägg från: Anonym (Gå!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gå!)

Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?

Gör slut för Guds skull! Det här är bara början!

Har ett ex som iofs inte var fullt så kreativ, men som också skulle ha koll på var jag var hela tiden.

Efter ett tag övergick det till att jag i princip bara fick vara hemma och i skolan.

Missade jag vanliga bussen hem satt jag med klump i magen över vilken reaktion det skulle bli idag. Det var två lägen på anklagelserna. Antingen det arga som mycket väl kunde innebära att han slog mig, eller offret som skulle ta livet av sig eftersom jag uppenbarligen inte älskade och respekterade honom.

Han fick alltså för sig att jag var otrogen om han inte visste precis var jag var.

Var han tvungen att åka bort i jobbet ringde han på hemtelefonen typ en gång i halvtimmen för att kolla att jag bar hemma. Svarade jag inte var jag otrogen. Då kom oftast hoten om självmord, eftersom han inte kunde slå mig på distans.

Tog nästan tre år innan jag tog mig ur den relationen. Den personen som kom ut på andra sidan var långt ifrån hon som gick in i den. Ätstörningar, sömnsvårigheter, en känsla av att aldrig räcka till, en rädd och ursäktande människa. Krävdes nästan dubbla tiden för att hitta tillbaka till den jag var innan och fatta att felet var hos honom!

Han la all skuld på mig och köpte blommor och uppvaktade som ingen annan när han gjort fel. Det skulle aldrig hända igen, och hade aldrig hänt om jag inte gjort du eller så, så han behövt tvivla på mig..,

Låt det inte gå så långt som jag gjorde! Gör slut NU!!!

Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?