Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?

Anonym (Hur hade ni reagerat?) skrev 2016-07-12 11:43:36 följande:

Jag finner inga ord. Är paff !!

Vi har varit ihop snart i 3 år och jag trodde vi litade på varandra, men icke sa nicke.

Jag fick nyligen veta att pojkvännen har installerat en GPS app på min telefon så han kan se vart jag befinner mig. Det förklarar varför jag såg honom utanför bostaden när jag var hos min kompis.

Det slutar inte där.

Han har även sytt ihop en mikrofon på min jacka och han har tjuvlyssnat hela tiden.

Jag är så förbannad och jag känner mig kränkt. Jag har haft privata samtal som är väldigt privata och han har tjuvlyssnat !!

Jag har konfronterat honom och han skrattade bort det.

Hur hade ni reagerat?

Jag hade kastat ut honom. Det där är inte acceptabelt!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (???) skrev 2016-07-13 21:15:37 följande:

Har man inget att dölja så är det väl inget att bry sig om. Eller? Hemliga samtal med vem...? Jag hade nog också undrat över dina hemligheter TS. Har du rannsakat ditt boende på övervakningskameror...

Inget att bry sig om? Tycker du verkligen att det är ok att göra som TS pojkvän har gjort och sy in en kamera i hennes jacka och lägga in en gpsapp i hennes telefon?
    Har man misstankar om att ens partner har något att dölja så finns det väl betydligt bättre sätt att kolla upp det på än genom att avlyssna och hålla koll på vartenda steg personen tar?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Busted) skrev 2016-07-16 23:23:52 följande:
    Molly. ...tråden är fejk och TS är ett troll
    Och det vet du för att...?

Det finns faktiskt män som beter sig på det sättet som TS pojkvän gör. Jag vet av egen erfarenhet.
    Men om du tror att tråden är fejk så varför inte anmäla den istället för att spekulera,vilket inte ens är tillåtet?
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?