Inlägg från: taquine |Visa alla inlägg
  • taquine

Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?

Jag är mest förvånad att så många tror på tråden... Seriöst han sitter alltså och syr in en mikrofon och gömmer gps? Låter ju som värsta spionfilmen ju

Goodness me
  • taquine
    Anonym (anonymus) skrev 2016-07-14 07:29:28 följande:
    Öh, nej det behövs inte hög kompetens. Läsa bruksanvisning klarar de flesta av. Vi har själva installerat övervakningskameror runt vårt hus (ute då) och i butik. De är visserligen inte gömda. Men vi har även använt mindre webkameror =lättare att gömma. Sen finns det mängder med minikameror på marknaden. om ni googlar så ser ni.  
    Ja det finns säkert , men lite skillnad att installera kameror och sitta och sy in mikrofoner.... Konstigt att ts dragit som en avlöning från tråden..... Kanske ska köpa sig en ny jacka
    Detta är ju bara trams.
    Goodness me
  • taquine
    Marlon77 skrev 2016-07-14 09:02:16 följande:

Jag tror att jag är lite äldre här än de flesta i denna tråd, kom in av en slump när jag tittade på en annan sak.
    Snälla, snälla du.. LÄMNA HONOM! Detta är bara BÖRJAN! DU kan ALDRIG ändra en annan människa.. Ni kommer prata tills rösterna tar slut men han kommer INTE att förändras. Efter ett tag börjar man tro att detta är normalt, att man inte är värd bättre och han har rätt.. 
    DU måste gå! Hur jobbigt det än är. Det är tusen miljoner gånger bättre att sörja ett förhållande som inte funkade än att leva i ett med avlyssning och misstro.
    Släpp honom och välj ett annat liv! 
    Tro mig, jag vet hur det är att leva i ett förhållande utan tilltro och med konstant bråk. Det tog mig TRE år att lämna och, som en annan deltagare i tråden sa, dubbelt så länge att finna mig själv igen. Det är såå fruktansvärt svårt att gå.. men det är är ditt enda alternativ till ett normalt liv!
    Kan du inte lämna, sök hjälp hos någon så du blir stark nog att göra det.

Till er som skriver att det är påhittat, att tråden är skapad för att skapa hets mot män etc etc etc, väx upp! Detta är livet för många många kvinnor! MEN ÄVEN FÖR MÅNGA MÅNGA MÄN. Gör inte detta till något löjligt. Tjejen som startade tråden vill ha er åsikt, håna inte hennes fråga! Det är bara barnsligt. Låt hellre bli att svara om ni inte tror på tråden.

Är du född 77 så är jag nog äldre.Tror absolut många kvinnor lever i ett helvete med kontrollerande män men det ska ju vara på en nivå på trådarna där trovärdigheten finns. 
    Ts har fått många "lämna svinet" men vi som inte är så naiva har också rätt att komma till tals.
    Varför annars lägga ut detta på ett öppet forum?
    Goodness me
Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?