Inlägg från: sportpappa |Visa alla inlägg
  • sportpappa

Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?

Tecum skrev 2016-07-14 21:55:47 följande:
    Visst är det trams. Det går säkert att köpa grejor på nätet, men installera dem och få allt att fungera så man får nytta av dem är något helt annat.

Och TS säger att han skrattade bort det när hon konfronterade. Vilken man skrattar bort något sådant och vilken kvinna nöjer sig med det, som TS tycks ha gjort? Istället för att gå i taket för ett sådant integritetsövergrepp och kräva korten på bordet sätter hon sig och skriver på FL...
    Den frågan som väcks hos mig är hur hon upptäckte varje enskild del av övervakningen. Det är ju ganska många olika saker. Det känns inte särskilt trovärdigt.
  • sportpappa
    Anonym (...2) skrev 2016-07-15 02:48:33 följande:
    Om man upptäcker en sak så är det väl inte så konstigt att man upptäcker fler grejer? Jag hade iaf letar efter fler saker om jag hade upptäckt något av detta.
    Njae, det låter ändå ytterst osannolikt. Om man hittar en app på telefonen betyder inte att det finns något mer avancerat och skulle högst troligt inte leda till att man känner igenom sin jacka efter konstigheter eller börjar leta efter dolda kameror hemma. Samma sak åt andra hållet. Inget leder till något annat om man inte är väldigt paranoid, men då borde man ha bättre koll på sin telefon från första början.

Om man hittar en dold kamera hemma så kan det däremot leda till att man fortsätter söka efter fler dolda kameror.
Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?