Vad tog exet med sig?
Vi delade upp allting innan han flyttade och så tog han med sig det vi kommit överens om. Han tog inte hälften av mjölken och osten, men han tog naturligtvis med sig hälften av vildsvinsköttet från frysen.
Vi delade upp allting innan han flyttade och så tog han med sig det vi kommit överens om. Han tog inte hälften av mjölken och osten, men han tog naturligtvis med sig hälften av vildsvinsköttet från frysen.
Är det bara jag som tycker det är fånigt att man tar med sig mat? Givetvis hälften av vildsvinsköttet? Varför skulle han givetvis ta det?
Flyttar man så vill man väl ha nya saker som inte påminner om exet? Förstår givetvis bilar, kanske tv osv. Men mat? Och sådana saker, typ lampor? Det kostar ju inte så mycket att köpa ny mat lixom som man ändå gör ibland.
Jag tänker nog att jag inte vet var jag ska vända mig med alla mina tankar, och då menar jag inte just detta med vem som tar vad utan alla tankar. Kan knappt slita tänka på exet, ledsen för att familjen är trasig osv... Jag går och pratar med en men den personen säger mest "äh nu har det gått flera månader så nu får du skippa dessa tankar och fokusera på annat". Jo jag försöker. Tro mig.