• Anonym (H)

Vad tog exet med sig?

Vi var tillsammans fyra år, länge sen nu. Ta vad du vill jag vill bara slippa dig tänkte jag. Hon tog allt. Om jag skulle separera från min nuvarande sambo (knacka i trä) skulle kah bara ta mitt egna personliga så som mina penslar, kläder smink osv. Han hade nog inte heller brytt sig.

Fan vad alla är materialister, finns väl viktigare saker!?

• Anonym (H)
    Anonym (Frågande) skrev 2016-07-12 17:19:33 följande:

Tänker också så!

Men alltså när jag tänker på exet så kommer det upp såhär sjuka saker som "Varför tog han det? Hur tänkte han där?"  Alltså jag hade ju aldrig tagit med mig mat... eller kryddor... varför skulle jag vilja ha någons gamla kryddor? Känns ju jättemärkligt?

Likadant saker jag fått i present av personen tog den med sig.... känns också konstigt.. jag hade ju fått det...

Mh, eller hur!

Det sista där fattar jag absolut inte. Eller jo, då är man väl verkligen pisst om man tar med sig sånt man gett i present.. Småsint bitter och girig ... Men ja. Skit i det. Det är ju slut för en anledning och jag hoppas att du kommer segrande ur detta på egna ben!
  • Anonym (H)

Ju mindre man äger destu friare är man. Ni är sjukt uppslukade av det materiella.. Räkna vad kryddbäddarna osv är värt i KRONOR..

Men ja. Det skulle va en dåre som försatte skriva här för det är nog som att prata med en vägg till folk som ni.

Svar på tråden Vad tog exet med sig?