• Ängeln Min

    Kissa i duschen

    Har precis fått reda på att min man kissar i duschen.

    Han påstår att många gör det.

    Vad tycker ni om eran partner hade gjort det?

    Gör ni det själva?

  • Svar på tråden Kissa i duschen
  • Anonym (Kiss)

    Men jaa såklart. I princip alla gör det (men uppenbarligen inte du). Mer miljövänligt och minst lika (om inte mer) hygieniskt.

  • MammAmma

    Jag hade inte brytt mig ett piss (pun intended) om en partner kissade i duschen. Gör det själv varenda dag och har så gjort hela livet. Fattar inte alls det 'äckliga' med det.

  • Frontline

    Dusch och toa har samma rör så vad är problemet?


    Kissar varje gång jag duschar så det sparar jag vatten och pengar på..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Fartill3

    Haha mmm det är nog hyfsat normalt skulle jag tro

    Att stänga av duschen och gå ut till toaletten känns en aning "diagnos varning"


    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Skorpion76

    Visst har det hänt att jag kissar i duschen. Om man ä riktigt jäkla kissnödig kommer det bara, men det tycker inte jag är lika illa som att kissa i en swimmingpool. Det finns det däremot många som gör och det är riktigt äckligt! 


    Platinum Pethead
  • Utflykt i verkligheten
    Skorpion76 skrev 2016-07-13 06:06:33 följande:

    Visst har det hänt att jag kissar i duschen. Om man ä riktigt jäkla kissnödig kommer det bara, men det tycker inte jag är lika illa som att kissa i en swimmingpool. Det finns det däremot många som gör och det är riktigt äckligt! 


    Håller med! Hoppas att det är främst barn som gör så. Hua!!
  • Skorpion76
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-07-13 06:17:32 följande:
    Håller med! Hoppas att det är främst barn som gör så. Hua!!
    Nej, som jag hat fattat Det är det även vuxna som gör det! Här kommer en artikel som berättar att det dessutom är farligt eftersom det bidrar till kemiska reaktioner! Blaeh! 
    www.expressen.se/halsoliv/ny-studie-att-kissa-i-poolen-ar-livsfarligt/
    Här kommer förresten en rtikel om att kissa i duschen. 
    nyheter24.se/nyheter/trender/796808-1-7-anledningar-till-att-kissa-i-duschen
    Platinum Pethead
  • Utflykt i verkligheten
    Skorpion76 skrev 2016-07-13 06:48:17 följande:

    Nej, som jag hat fattat Det är det även vuxna som gör det! Här kommer en artikel som berättar att det dessutom är farligt eftersom det bidrar till kemiska reaktioner! Blaeh! 

    www.expressen.se/halsoliv/ny-studie-att-kissa-i-poolen-ar-livsfarligt/

    Här kommer förresten en rtikel om att kissa i duschen. 

    nyheter24.se/nyheter/trender/796808-1-7-anledningar-till-att-kissa-i-duschen


    Det är anledning till att jag aldrig går till badhuset trots att jag älskar att simma. Är inte alls sugen på att simma runt i andras kiss. Oavsett om det kommer från barn eller vuxna. Usch!

    Tack för artiklarna!
Svar på tråden Kissa i duschen