• Stockholm82

Längtar efter en tjej

Jag är en tjej som bor med min kille samt våra två barn. Har väl ungeför så som man kan ha i ett förhållande efter ett dussin år tillsammans. Är ganska låst med jobb, barn och hemmet. Har inte varit så mycket med tjejer, det var länge sen. Nu på semestern när jobbet iallafall är på paus så går jag och dagdrömmer HELA tiden. Jag går och känner mig kär innombords för någonting som inte finns. Eller olyckligt kär kanske? Hur sjukt är inte det. Värför ska det kännas så svårt. Jag önskar att jag träffar en tjej, bara av rena slumpen och vi bara ser på varann och vet vad den andra tänker och allt blir bara okomplicerat och jag kan träffa henne i smyg så hon kan hjälpa mig med det jag längtar efter.

• Svar på tråden Längtar efter en tjej
  • Stockholm82

Finns det ingen vars liv ser på ett ungefär likadant ut? Det är ingen kontakt annons utan vill bara ha lite tankar tillbaka. Tror inte jag skulle våga vara så självisk och vara otrogen.

• Meriall

Vet din kille om att du känner så här? Jag tänker att det är ju inte säkert att han skulle tycka att det var negativt. Kanske ska du berätta och se vad som händer?

• Stockholm82

Nej inte riktigt. Men vad skulle hända? Man talar om det för honom så vet man ju vad dem flesta killar vill. Jag är inte intresserad av något sådant. Tyvärr.

• Anonym (Västkusten)

Nä, inte är du ensam i det du beskriver. Jag har det nästan likadant. Har familj men går runt och hoppas på att få träffa en trevlig tjej, att tycke ska uppstå från båda håll och få känna det där pirret. Att vi kan ses och umgås som vi själva känner för. Visst har jag sprungit på trevliga tjejer men få är de gånger som det klickat från båda håll. Det är ju ett dilemma :)...någon gång kommer jag säkert att springa på en skatt men fram tills dess får jag vackert vänta haha....

Letar du aktivt?

• Anonym (Kille)

Jag tror att du drar lite förhastade slutsatser. Det är inte säkert att din kille i sådana fall skulle förutsätta /kräva trekant.

Jag skulle gärna låta min kvinna vara med andra kvinnor helt ensam, bara jag får höra lite detaljer i efterhand... jag tror många män inte ser andra kvinnor som ett hot mot förhållandet.

Skulle du däremot vilja vara på tu man hand med en kille tror jag att du her dåliga chanser att få godkännande från din kille

• Lady501
    Stockholm82 skrev 2016-07-18 09:40:51 följande:

Jag är en tjej som bor med min kille samt våra två barn. Har väl ungeför så som man kan ha i ett förhållande efter ett dussin år tillsammans. Är ganska låst med jobb, barn och hemmet. Har inte varit så mycket med tjejer, det var länge sen. Nu på semestern när jobbet iallafall är på paus så går jag och dagdrömmer HELA tiden. Jag går och känner mig kär innombords för någonting som inte finns. Eller olyckligt kär kanske? Hur sjukt är inte det. Värför ska det kännas så svårt. Jag önskar att jag träffar en tjej, bara av rena slumpen och vi bara ser på varann och vet vad den andra tänker och allt blir bara okomplicerat och jag kan träffa henne i smyg så hon kan hjälpa mig med det jag längtar efter.

Hej!

Känner att det där likaväl kunnat varit jag som skrivet. Är i precis samma sits, har två barn, sambo, bor i hus drömmer också mig bort om en tjej som kunde hjälpa mig med allt, att få vara i en lycklig bubbla när man då väl träffas.

Skulle du vilja prata vidare? Kan vi dela våra tankar? Skriv gärna till mig på meddelande isåfall
  • Anonym (Kundservice.)

Hur kan jag hjälpa till?

• Gräshoppan

Me too... Drömmer och längtar efter att bejaka denna sida hos mig som jag ännu inte släppt fram, men som alltmer pockar på uppmärksamhet.

• Lady501
    Gräshoppan skrev 2016-08-26 12:38:59 följande:

Me too... Drömmer och längtar efter att bejaka denna sida hos mig som jag ännu inte släppt fram, men som alltmer pockar på uppmärksamhet.

Känner precis likadant... Är du i förhållande? Barn? :)
  • Gräshoppan
    Lady501 skrev 2016-08-27 19:27:49 följande:

Känner precis likadant... Är du i förhållande? Barn? :)

Jag är gift sedan 15 år, har tre barn...
  • Anonym (Förstånde)

Jag lever i en relation med en man som är toppen på alla sätt som jag älskar oxå massvis.

Men.. det finns nåt som äter upp mig inne från.

Jag saknar en kvinnas kropp. Det går inte en dag

Utan att jag tänker på en kvinna så jag vet hur du känner.

Jag vill hela tiden vara med en kvinna. detta är så

Frustrerande, Men jag vill heller inte bedra min Man så klart

Så jag vet vad du går igenom och sen vet man inte vad man ska

Göra åt saken. Min man vet om att jag är bi och han var tydlig direkt

Att jag inte får vara med en kvinna trots min läggning han var sten hård

Med det. Efter det växte denna frustration inom mig jag börja må dåligt

För jag saknar en kvinna så mycket som jag gör . Så ja du är inte ensam och jobbigt är det .

• Mrsxxx

Det där kändes som jag läste ett inlägg som var skrivet om mig. Enda skillnaden är att jag relativt nyligen berättat för min man om att jag även tycker om tjejer/kvinnor.

Vi är gifta sedan 6 år tillbaka och har varit tillsammans i snart 16 år, vi har två barn, hus och allt som hör till

Min man tog det hela väldigt bra! Han kräver inte att vi ska ha någon trekant alls, (sen är väl alla olika naturligtvis) även om han absolut inte skulle ha något emot det. Nu har jag inte träffat någon tjej ännu men min man har gett mig fritt fram, frikort eller vad man nu vill kalla det, på tjejer. Förutsatt att jag är öppen och ärlig mot honom och berättar om jag skulle träffa någon som blir mer än bara vän

Svar på tråden Längtar efter en tjej