Planerar starta bebisverkstad april 2017
Nu har jag och min sambo bestämt oss för att starta bebisverkstad i april 2017! ???????????? Finns det andra därute som planerar att starta 2017?
Nu har jag och min sambo bestämt oss för att starta bebisverkstad i april 2017! ???????????? Finns det andra därute som planerar att starta 2017?
Vi har precis satt igång med att få ett syskon till vår dotter på 1,5 år! Förra gången tog det 5 månader, jag hoppas på att det går lite snabbare med andra barnet :) har några erfarenhet av det?
Här är mitt test från imorse på ÄL+10 <3

Japp! Kanske imorgon eller övermorgon får du som starkast
Tog precis ett äl test och det ser ju ut som att det blir starkare, eller hur???
De längst till höger är från idag
Japp! Kanske imorgon eller övermorgon får du som starkast
Vi har precis satt igång med att få ett syskon till vår dotter på 1,5 år! Förra gången tog det 5 månader, jag hoppas på att det går lite snabbare med andra barnet :) har några erfarenhet av det?
Oj det här såg ju positivt ut! Alltså inte själva testet men att det förmodligen snart är dags för äl! :D imorgon kanske eller vad tror ni?
Trodde de var kört eftersom jag varit borta i helgen men då blir det nog att mysa till de ikväll då ;)

Bara sexa på ![]()
Oj det här såg ju positivt ut! Alltså inte själva testet men att det förmodligen snart är dags för äl! :D imorgon kanske eller vad tror ni?
Trodde de var kört eftersom jag varit borta i helgen men då blir det nog att mysa till de ikväll då ;)
Bara sexa på
Alltså... detta är lite konstigt tycker jag . Jag slutade med p-piller 19 april. Men ionte en blödning i sikte. Borde man inte få en sådan där mellanblödning. Har hänt typ varje gång jag missat ett eller två piller. men icke nu.
mannen hemma från sjöss å man får ju sexa på lite nu när han är hemma.
Får väll hoppas på att ÄL är typ nu. Jag har verkligen ingen aningen om när BIM kan tänkas vara.
Har mensen inte kommit nästa gång han kommer hem så får jag ta ett test när han kommit hem den 30 maj.(vill så gärna att han är med när testet tas då detta blir hans första barn [och mitt tredje] Men nu får dessa två hemma-veckor gå i sexets tecken. Hihi inte alls jobbigt tycker ja.
Inatt drömde jag om att jag var gravid och bebisen var i typ vecka 24, ni som vart gravida vet hur det där buffande sparkandet känns. Bebisen såarkade som om det vara vecka 35 och jag hade inte ens vart hos BM än hahaha
Jag använder mig av appen ovia fertility och enligt den är jag fertile baserat på mina flytningar. Men jag har alltid flytningar så tror nog inte att det stämmer bra.
Kan dock rekommendera den appen speciellt om man är aktiv med ÄLtest och temp och sådant.
Kram på er alla
Grattis alla som plussat och Lycka till de som jagar plusset
Hej alla vi planerar att försöka bli gravida med vårt första gemensamma barn. Haha allt om äl Bim osv är värsta djungeln än så länge
Vad menar du med bebisverkstad?
Till er själva eller hjälpa andra med bebisar?
Snacka om att det är jobbigt att vänta innan man får testa!! ???? hur ska ja orka hålla mig??
Jag använder mig av appen ovia fertility och enligt den är jag fertile baserat på mina flytningar. Men jag har alltid flytningar så tror nog inte att det stämmer bra.
Nu verkar det hända grejer! Första positiva äl-testet kom igår, andra idag. Misstänker att ÄL är på G när som helst då jag känner mig "konstig" kring äggstockarna.
Känner mig hoppfull! Fick till en stund tillsammans igår, idag är kg allt för trött =/ Vi får se, hoppas på att det tar sig med en gång (givetvis) men räknar verkligen inte med något.