• Frontline

Pokemon Go

Är säkert kul om man är i nedre tonåren.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Emerencia skrev 2016-07-22 16:08:36 följande:
    Då är godis, tecknade filmer, ALLA spel (förutom sexspel och sånt som inte är lämpligt för barn), julkalppar osv enbart för barn. Men jag ser näsan alla vuxna göra de som är för barn göra samma sak. Tror du både äter godis, får julkappar och ser på tecknat. Speciellt nu Disneyfilmer som faktisk är för barn. Jag är 27, såg på Zootopia med mina föräldrar när jag besökte dom senast utan barn närvarande. Så dåligt argument, du är för gammal eller att något enbart är för barn. Kom med något bättre argument än
    Självklart ser jag både på tecknat och äter godis tillsammans med barnen.
    Julklapp var många år sen vi sluta upp med.
    Lirar XBO gör jag absolut.

Men knalla runt och kika ner i en mobil det gör jag inte, fick panikbromsa för en som kom och gick med sin mobil häromdagen bara för att personen kliver rakt ut i vägen där det inte var övergångsställ...
  • Frontline
    Emerencia skrev 2016-07-22 16:52:57 följande:
    Men de är ju människorna som som inte ser sig för. Gäller allt sånt med mobiler. Folk har näsan i mobilen för dom läser något och går samtidigt. Vad dom tittar i mobilen ha ingen betydelse. Är inte spelet i sig som är problemet.
    Lite rätt i det har du allt, men kikar man på annat i mobilen så avviker man ju inte från sin tänkta väg att gå.
    Du skulle ju liksom inte klättra över att staket och gå in på andras gårdar om du kikar på Facebook eller hur.
  • Frontline
    Holma skrev 2016-07-22 21:05:17 följande:
    Höll på köra på en mamma med barnvagn för en mån sen jag oxå som fick med näsan i mobilen rakt över utan att titta , då famns inte Pokémon go
    Hade du läst mitt nästa inlägg så hade du sett att jag skrev att dom som sysslar med annat i mobilen går rakt fram utan att passera massa hinder så som staket, andras egendom mm och dom knallar ut precis vart dom vill.
    Sen finns det dom som är nere i telefonen men dom följer sin väg och går på trottoaren men tror dom är odödliga på ett övergångsställ vilket alla tror även om dom inte har näsan i sin mobil..
Svar på tråden Pokemon Go