Pokemon Go
Varför retar sig så många på detta spel? Själv tycker jag det är roligt :)
Varför retar sig så många på detta spel? Själv tycker jag det är roligt :)
Då är godis, tecknade filmer, ALLA spel (förutom sexspel och sånt som inte är lämpligt för barn), julkalppar osv enbart för barn. Men jag ser näsan alla vuxna göra de som är för barn göra samma sak. Tror du både äter godis, får julkappar och ser på tecknat. Speciellt nu Disneyfilmer som faktisk är för barn. Jag är 27, såg på Zootopia med mina föräldrar när jag besökte dom senast utan barn närvarande. Så dåligt argument, du är för gammal eller att något enbart är för barn. Kom med något bättre argument än så
Men de är ju människorna som som inte ser sig för. Gäller allt sånt med mobiler. Folk har näsan i mobilen för dom läser något och går samtidigt. Vad dom tittar i mobilen ha ingen betydelse. Är inte spelet i sig som är problemet.
Lite rätt i det har du allt, men kikar man på annat i mobilen så avviker man ju inte från sin tänkta väg att gå.
Du skulle ju liksom inte klättra över att staket och gå in på andras gårdar om du kikar på Facebook eller hur.
Lite rätt i det har du allt, men kikar man på annat i mobilen så avviker man ju inte från sin tänkta väg att gå.
Du skulle ju liksom inte klättra över att staket och gå in på andras gårdar om du kikar på Facebook eller hur.
Just inhängande områden är ju för att dom ser en Pokémon längre in på området o dom är för långt bort eller inte orkar gå runt . Jag hade en i mitt hus o den gick inte att ta från utsidan då var man får långt bort