• Viblimo95

    Fet i bikini 19 år

    Hej, så jag har lovat pojkvännen och hans några andra familjemedlemmar att bada idag. Nu är det så att jag köpt en bikini som passar mig kropp storleksmässigt...men den ser förfärlig ut på mig när jag kollar in i spegeln. Jag är ledsen för jag känner mig så fet. Jag har inte vägt mig på ett tag eftersom jag inte vågat. Här är bild på mig idag och hur det ser ut...har inte ens visat pojkvännen min kropp pga celliuniterna (felstavning) och allt hemska. Jag har medicin mot epilepsi som får mig att gå lätt upp i vikt...hur som helst...kan jag gå såhär?

  • Svar på tråden Fet i bikini 19 år
  • LillaJag06

    Du är skitsnygg!
    Jag lovar dig att jag tycker det på riktigt och inte försöker vara snäll.
    Du har inget att oroa dig för!

  • Viblimo95
    LillaJag06 skrev 2016-07-23 08:56:45 följande:

    Du är skitsnygg!

    Jag lovar dig att jag tycker det på riktigt och inte försöker vara snäll.

    Du har inget att oroa dig för!


    Tack så otroligt mycket!! Allt jag behövde höra!! ??
  • Anonym (jupp)

    Hade gett mycket för att ha din kropp :) du är snygg!

    Själv så har jag efter x antal år och 2 barn lärt mig att skita i vilket. Jag är tjock men jag tänker ha kul och njuta av livet tillsammans med mina barn ändå. Om andra har åsikter om mun kropp så är det deras problem.

    Så bada, ha kul, njut!

  • AnnaZL

    Ja, att du ens känner att du behöver fråga, bara hjärnspöken! Du är jättesnygg, njut av sommaren!

  • Anonym (Exakt)
    AnnaZL skrev 2016-07-23 10:36:42 följande:

    Ja, att du ens känner att du behöver fråga, bara hjärnspöken! Du är jättesnygg, njut av sommaren!


    Ja exakt det handlar om hjärnspöken. Själv är jag en småfet kille tycker det är konstigt att smala tjejer tror att dom är feta överviktiga osund kroppshets. i Många fall handlar det snarare om att lägga på sig lite muskler än att banta 
  • Baaaphomet

    snälla människor, den här tråden är 5 år gammal, troligtvis så har hon redan gått och badat för länge sedan. Varför svara 5 år senare på en tråd?

  • Anonym (22)
    Baaaphomet skrev 2021-07-11 17:41:05 följande:

    snälla människor, den här tråden är 5 år gammal, troligtvis så har hon redan gått och badat för länge sedan. Varför svara 5 år senare på en tråd?


    Jag ska förklara för dig. En person startar en tråd (ts) men det är faktiskt fler som kan ha behållning av svaren i tråden förutom den som startade den.
    Fattar du?
  • Anonym (S)

    Den sitter jättebra och du är inte fet. Du har liiiite extra runt låren men det kommer ingen bikini eller baddräkt i hela världen att åtgärda. Lite träning så ska du se att det snabbt blir bättre, handlar om att svarva benen mest.

  • Anonym (22)
    Baaaphomet skrev 2021-07-12 08:36:34 följande:

    Fast de svarar ju fortfarande TILL ts, jag tror inte TS har detta bekymmer längre. Fattar du?


    Du menar alltså att endast trådstartaren läser tråden och har nytta av svaren? I sånt fall vad gör du här då?
Svar på tråden Fet i bikini 19 år