Varför går ja inte ner i vikt?!?!
Ammar du? Äter du tillräckligt?
Ammar du? Äter du tillräckligt?
Ah ja ammar! Har ju även lifesum appen, ligger alltid strax under mitt dagliga kaloriintag.. Fattar inte!!
Kära vän! Inte ska du stressa med viktnedgången när bebisen bara är 7 veckor!
Tänk på att kroppen inte är redo för en massa träning efter en förlossning.
Det tar månader innan den är redo.
Är sunt och rör på dig tex barnvagnspromenader varje dag så ska du se att kroppen återgår i sin egen takt. gör den inte det kan du lägga i en "högre växel" om några månader.
lycka till och ta hand om dig och bebisen :)
Nä?? Är det skillnad menar du?
Så ja kanske äter för lite för att gå ner? :/ hur e de möjligt?
Nä de va en uppriktig fråga asså haha, ja vet inte. Ja ligger ju under va ja ska äta i kalorier dagligen o då e ju inte amning medräknat.. Så det kan alltså vara för ja äter för lite?
Haha hur ska ja ha tid o äta hela dagarna?
Haha hur ska ja ha tid o äta hela dagarna?
Ja rasade ju ca 13kg efter förlossningen. Men sen har det stått stilla.. Får väl hoppas de ordnar sig efter ja slutat amma då.
Nä sammanlagt med bebis oså!
Nä dagarna efter hade ja bara gått ner 4-5kg. Det va först efter ja rasade resten.. mådde inte så bra, så blev väl resultatet på det..
Låter bra. Tror många missar detta med magmusklerna? Jag hade inte en aning om att liksom magmusklerna "särade" på sig!! för när jag fick barn fanns ingen dator att googla på lyckligtvis så fattade jag på ngt vänster hur jag skulle göra.
Hur tränar man magmusklerna på rätt sätt då?? Min mage putar ut hur mkt som helst. Hur mkt jag än går ner o tränar. Har dock inte tränat magen sedan kejsarsnittet men det är ju snart 1 år sedan! Min läkare sa att jag inte fick börja träna förrän efter 6 mån (promenader ok men inte träning). Så jag började efter 6 mån (gick promenader innan dess. Långa o ofta). Men just magen! Lever fortf sitt egna liv!!!
Tack har laddat ner den. Ska sätta igång med den nu när jag kommer hem från svärföräldrarna om ett par dagar.