• Lizzie09

Bf 2017 Kalmar/Öland

Hej!

Finns det fler gravida i Kalmar/Öland-området som har bf 2017? :) Vore roligt att följas åt!

Jag själv är 24 år gammal, bor på Öland och väntar första barnet som är beräknat till den 12 januari.

• Svar på tråden Bf 2017 Kalmar/Öland
  • Lizzie09
    Emmissara skrev 2016-09-15 23:07:47 följande:

haha :) komiskt iaf 

aa de känns väldigt skönt att känna mig såhär lugn :) och aa de är skönt att få kola upp TSH värdet imorgon, hoppas självklart på bra svar men det känns skönt att de är villiga att kolla upp de åt mig iaf :D 

Hoppas på att jag får tidigt VUL, men som sagt har ju reservplan :P 

Hur mår du då? 

Håller tummarna för dig! :)

Det är bara fint med mig, veckorna rullar på fort tycker jag! Hur mår du? :)
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-09-16 19:29:26 följande:
    Håller tummarna för dig! :)

Det är bara fint med mig, veckorna rullar på fort tycker jag! Hur mår du? :)

tack, de gjorde en tabbe dock så ska ta provet på måndag morgon istället och sen på eftermiddagen ska jag få träffa en BM. 

härligt, inte lång tid kvar till januari egentligen :D 

Jag spydde i morse för andra gången och har nota extrem växtvärk, men de är ju egentligen bara bra tecken. Annars mår jag jättebra, något tröttare kanske man kan också bero på att jag pluggar extremt mycket haha :) 

• Fridalouisehansson

Hej tjejer! Jag tänkte att jag skulle hoppa in i den här gruppen! Är gravid i vecka 25 och jag och min sambo flyttar till Kalmar i början av december. Vi har köpt hus i Smedby. Vår lilla tjej är beräknad till 29 januari, lääängtar! ???? Jag känner knappt någon i Kalmar så därför tänkte jag det vore skoj att få prata lite med er ????

• Melam

Hej!

Vad roligt med en Kalmargrupp!

Hoppar gärna in här jag med om det går bra :)
    Är rätt tidig i graviditeten fortfarande (8+1), så allt känns fortfarande väldigt osäkert innan man har fått se något på ul.

• Lizzie09

Hej och välkomna tjejer! :) Roligt att ni hittat hit och grattis till graviditeterna! Vill tipsa om att det även finns en facebookgrupp för oss i Kalmarområdet som är beräknade 2017 :)

• Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-10-21 17:36:39 följande:

Hej och välkomna tjejer! :) Roligt att ni hittat hit och grattis till graviditeterna! Vill tipsa om att det även finns en facebookgrupp för oss i Kalmarområdet som är beräknade 2017 :)

den är inte hemlig va? :) 
  • Melam
    Emmissara skrev 2016-10-22 18:36:16 följande:
    den är inte hemlig va? :) 
    Nää man kan se vilka som är medlem i gruppen. Jag avvaktar nog med den tills vi gjort det officiellt för vår familj och vänner :)
  • LillaEmma

Hej tjejer!

Jag tänkte också hoppa in här om det går bra?

Jag bor också uppe i Västervik, så samma län som Kalmar iaf.

Jag är 27 år och väntar vårt första barn. Är i vecka 14+4 och är beräknad till 18 April.

Jag har varit på första ultraljuden och väntar nu på Rul 24 november.

Jag har inte känt av graviditeten mycket alls så tycker att det är lite läskigt.. men det ska säkert gå bea.

• Emmissara
    Melam skrev 2016-10-23 11:48:51 följande:
    Nää man kan se vilka som är medlem i gruppen. Jag avvaktar nog med den tills vi gjort det officiellt för vår familj och vänner :)
    okej, aa samma här så hoppar in efter nyår :) 
Svar på tråden Bf 2017 Kalmar/Öland