• Löwet

Hur många sexpartners har du haft?

Svara så ärligt som möjligt ????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många sexpartners har du haft?
  • Anonym (för många)

Är man och har nog legat med mer än 300 tjejer/kvinnor, vilket jag INTE är stolt över. Dessutom har det gjort mig mer "mätt" på sex. Det är liksom inte lika intressant längre. Det är numera helt ointressant med one night stands. En ny kropp känns mest jobbigt att lära känna. Numera tänder jag på en kvinna som är kul, givande, omhändertagande, sympatisk och är intresserad av mina kinks. Att vi har roligt tillsammans, att våra kroppars rörelser synkar, att jag gillar hennes lukt utan parfym, att hon lagar mat till mig och kliar mig i håret och sånt.
    Däremot kan en dum ego-brud vara hur snygg hon vill -. jag tänder omöjligt på kvinnor bara på utseendet längre. Det är kanske den enda fördelen med att ha vart med så många. Me jag skulle önska jag hade vart med färre!

• Anonym (Att ångra sig)

Förlorade oskulden som 14 åring, var inte ett dugg trevligt och varade i 30 sek. Därefter var jag inte villig att prova igen förrä jag var 16 år och fick en KK.

Året jag var 17 år hade jag sex med fem stycken.

Sen inget igen förrän som 20 åring, då blev det tre stycken. Sedan ännu ett uppehåll tills jag träffade min sambo som 22 åring för tre år sedan.

Jag tror inte på att ångra sex eller sexpartners, blir bara jobbigt och ångestfyllt. Det som hänt det har hänt, gå vidare och gör annorlunda. Däremot så kommer jag banka in i mina framtida döttrar (och söner såklart, men utgår från mitt perspektiv som tjej) att det är HELT okej att säga nej när man inte vill. Ha bara sex när du är kåt och din partner är kåt och allt känns bra. Hade jag bara haft sex med de personer och de gånger jag verkligen ville så hade mitt antal sexpartners vart tre istället för elva. Menar inte våldtäkt nu alltså, utan det där grå området som jag tror är rätt vanligt som ung speciellt, där det inte känns riktigt bra men man vill inte vara tråkig, han tjatar lite och det är svårt att säga nej. Sådana saker.

• Anonym (Jag)

Alternativet 0 saknas. Gäller för mig.

• Anonym (Frågar)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-27 07:37:09 följande:

Alternativet 0 saknas. Gäller för mig.

Ålder?
  • Anonym (Kvinna)

Röstade 150-200 st. Är 24 år. Legat i rätt ordentligt men lugnat ner mig senaste året.

Inget jag ångrar, men skulle jag bli av med oskulden igen så skulle jag ta det betydligt lugnare.

• Anonym (Jag)
    Anonym (Frågar) skrev 2016-07-27 08:02:24 följande:

Ålder?

31.
  • Anonym (Frågar)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-27 08:18:43 följande:
    31.
    Häftigt. Man eller kvinna Orsak?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Frågar) skrev 2016-07-27 08:28:08 följande:

Häftigt. Man eller kvinna Orsak?

Man. Har helt enkelt inte lyckats få någon intresserad av mig.
Svar på tråden Hur många sexpartners har du haft?