• Anonym (Nice)

    Har du testat "gnid-sex" någon gång?

    Typ att tjejen rider killen men "skjuter" sitt sköte fram och tillbaka istället för att jucka upp och ned.

  • Svar på tråden Har du testat "gnid-sex" någon gång?
  • Anonym (Anonym1)

    Nej, men skulle gärna vilja om jag hade partner.

    Har du haft gnidsex? Hur kändes det?

  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Nice) skrev 2016-07-27 03:15:11 följande:

    Typ att tjejen rider killen men "skjuter" sitt sköte fram och tillbaka istället för att jucka upp och ned.


    Menar du som att hon gnider sig ovanpå den liggande penisen i stället för att ha den i sig? Det är en intressant variant, ja.
  • Anonym (Anonym1)
    Anonym (Signatur) skrev 2021-11-28 22:48:54 följande:

    Menar du som att hon gnider sig ovanpå den liggande penisen i stället för att ha den i sig? Det är en intressant variant, ja.


    Ja, det är väl så hon menar.

    Gnidsex innebär att man gnider sin kön mot något istället för att ha penisen i sig.
  • Anonym (vill)
    Anonym (Anonym1) skrev 2021-11-28 22:53:23 följande:
    Ja, det är väl så hon menar.

    Gnidsex innebär att man gnider sin kön mot något istället för att ha penisen i sig.
    Intressant. Klitoris får säkert mer stimulans än vid vanlig penetration. Vill testa men blir det skönt för killen? Nåt att inleda med och sen samlag.
  • Anonym (Gnida)

    Ja och det var helt värdelöst för mig men han njöt av att gnida kuken mot min höft. Gav mig inget öht.

  • Anonym (Hej)
    Anonym (vill) skrev 2021-11-28 23:24:45 följande:

    Intressant. Klitoris får säkert mer stimulans än vid vanlig penetration. Vill testa men blir det skönt för killen? Nåt att inleda med och sen samlag.


    Ja det är det. Kör på och testa.
  • Perjonsson

    Jättebra hett alternativ tex om man inte har skydd .

    Mitt ex hade fobi mot analsex men däremot kunde jag sitta på hennes rumpa/lår och dels knulla i fittan men framför allt köra glidsex över hennes bakre skåra och trycka kuk ollon mot anal när jag glider över och även pressa ihop hennes skinkor och klämma in kuken.

    Hon försökte inte erkänna att hon gillade det men jag kände henne allt för väl och vet motsatsen. Var häftigt att se hur hennes ringmuskel slappnade av och hon blev öppen som om hon ville ha in mej. För mej blev det svårare att glida över och inte råka trilla in i härligheten.

  • Anonym (K)

    Jag som kvinna tycker det är bland det skönaste som finns, mycket skönare än vanlig. Det enda lite knepiga är att jag lätt får orgasm väldigt snabbt, och då menar jag snabbt.

  • Anonym (Sexnymf)

    Ja det har jag provat flera gånger.

    Jag är kvinna.

    Med tdigare partners har "vanligt" rida inte gett mig så mycket alls, "upp och ner" är skönt men fanns skönare ställningar jag föredrog istället.

    Med min nuvarande partner vågade jag testa detta efter att ha läst i något forum och blev nyfiken.

    För att klargöra detta så kallade gnid-sex så sitter tjejen gränsle över killen med penisen inuti sig, men istället för att röra sig upp och ner så rör sig tjejen framåt och bakåt med hjälp av benen samt att man kan hålla händerna på killens bröst.

    Har vi haft ett grymt förspel innan så uppnår jag en fantastisk pirrande känsla jag aldrig får annars i andra ställningar, jag tror det handlar om att dels gnider man klitoris mot killen och dels så kommer killens penis åt g-punkten riktigt bra.

    Min partner har inte heller varit så förtjust i denna ställning med tidigare partners, men han älskar den nu????

    Han förklarade sin upplevelse med att han inte har kontrollen som han har i andra ställningar, och att det är fruktansvärt retfullt då kåtheten och den grymma känslan kommer och går vilket gör att det inte blir för intensivt och han kan hålla sig längre. Vill han hjälpa till lite kan han jucka litegrann eller när han blivit riktigt kåt och formligen hjälper till genom att hålla i mina höfter och dra mig fram och tillbaka????. Han får väldigt långa orgasmer, ibland upp till 15 sekunder eller mer (ser nästan ut som han får en hjärtattack ????).

    När vi har sex i andra ställningar så varar inte orgasmerna lika länge, typ 5 sekunder... Så vi rekommenderar detta VERKLIGEN ????

  • Anonym (Gnida)

    Gnidsex innebär ingen penetrering. Man gnider sina kön mot varandras eller nån annan del av kroppen.

    Sexnymf beskriver en helt vanlig ridtur.

    Otroligt skönt att variera mellan att vicka/gnida bäckenet och att lyfta sig upp och ner.

    Men gnidsex är det inte.

  • Anonym (M)

    Ja litegrann kan man väl säga när jag inte fick ha sex på ca 2 månader pga komplikationer med graviditeten (är fortfarande gravid men nu får jag ha sex igen).. Då gned han den utanpå och mot skinkorna några gånger.. Var väl sådär, bättre än inget kanske .. gjorde annat också typ runka och suga men min kille har svårt att komma av annat än penetration tydligen (utom när han runkar själv).

    Minns inte om jag har haft det innan.. Om det är det som TS menar med gnidsex alltså haha.

    Det är väl ett ok alternativ när man inte kan eller vill ha vanligt sex av olika anledningar tänker jag?

  • Perjonsson

    En form av effektiv gnidsex men med penetration älskade mitt ex och hon kom alltid.

    Jag satt i soffan och hon satt grensle mot mej och red. Min mage kom tätt emot hennes klitoris och jag kunde enkelt med händerna hjälpa henne rida men även pressa henne mot min mage när hon gled upp o ner.

    Mycket effektiv bonus var att jag även enkelt kunde massera hennes anus el köra in fingret. Den kvinna som inte kommer då finns inte. Men då gäller det att hon inte är fördomsfull och faktiskt verkligen försökte gilla fingret där för att komma över ev obehag i början och sen upptäcka hur bra det är

Svar på tråden Har du testat "gnid-sex" någon gång?