Är de många som har sex i husvagn på camping
Har ni sex i husvagnen på camping hörs de ut elr
Har ni sex i husvagnen på camping hörs de ut elr
Ja det hörs, och syns eftersom husvagnen rör sig!
Ja vi har en fast säng i bakänden som man kan dra ett draperi för. Bara att köra på och strunta i om det syns och hörs, men vi brukar förstås vara lite diskreta. Det är lite roligt när det blir lite "i smyg" "bland folk" :) min karl satte på mig i framänden också där vi har soffgrupp med bord, med vår stora taklucka helt öppen. Men då var det kväll och då hade vi dragit för rullgardinerna. Men jag tror inte det gungar så mycket? Sen måste man ju verkligen titta på husvagnen för att se, jag stirrar inte på andras husvagnar, tror inte folk i allmänhet gör det. Kör på och ha skoj, det har vi :)
Inte rör min husvagn sig o inte hörs det ut heller . Vad har ni för husvagnar så är så ostadiga o oisolerade ?
Vi har en smålandia
Vi har en smålandia
Vi har semester och pippar som kaniner. Men inte fasiken hörs- och syns det!
Vi brukar spendera tid på Böda med vår husbil och älskar deras nudiststrand. Vi brukar rent generellt inte höra något från husbilarna/husvagnarna men i förrgår fick vi oss ett gott skratt. Vi har ett attraktivt par i 50-55 års åldern som har husvagn brevid oss och vi har hälsat ni vi har passerat dem och även sett dem på nudiststranden. Det ska tilläggas (för det gör storyn roligare) att hon har en väldigt bred småländska och rätt så gäll röst. Så i förrgår när vi skulle gå hemåt från stranden så passerade vi deras husvagn och precis när vi går förbi hör vi först ett manligt läte (som låter som att han får utlösning) och sedan henne halvt skrikandes säga: "För helvete Jörgen! Jag har ju sagt att du måste sluta spruta på fittbusken min, du kan väl komma i mig eller vart annars som helst". Jörgen svarar: "äh det är väl inte så farligt". Hon svarar: "du har ingen aning om hur mycket det klibbar, det är jävligt jobbigt att få bort". Han svarar; "förlåt älskling, det är bara det att jag gillar det så mycket" och hon avslutar med: "jag vet gubben, så länge du håller din lille vän hårfri så lovar jag att du får fortsätta leka mer i trollskogen". Roligaste konversationen på länge ????.
Ska vara smileys och inte frågetecken i slutet.
Det är klart man ser om en husvagn rör sig fram och tillbaka lite guppandes. Lika mycket som en bil kan göra det om man har sex i den. Det är ju inte direkt ljudisolerat så det är klart man hör om det stönas högt. Sen om man bryr sig är ju en annan femma
Helt övertygad om att det knullas i husvagnarna även om jag aldrig sett eller hört det. Är typ aldrig på camping själv men har tänkt tanken att det nog knullas mycket efter att vindunken är slut på kvällen, det är väl semester väl?
Tror även det är mer partnerbyten eller otrogna på en camping med. Ett siktigt syndens näste.