• Anonym (Camping)

Är de många som har sex i husvagn på camping

Har ni sex i husvagnen på camping hörs de ut elr

• Svar på tråden Är de många som har sex i husvagn på camping
  • Holma

Å vad fan spelar det för roll om det hörs eller syns ?

• Anonym (huppegupptäcksfärd)
    Anonym (Kör ba kör) skrev 2016-07-27 16:36:49 följande:

Ja vi har en fast säng i bakänden som man kan dra ett draperi för. Bara att köra på och strunta i om det syns och hörs, men vi brukar förstås vara lite diskreta. Det är lite roligt när det blir lite "i smyg" "bland folk" :) min karl satte på mig i framänden också där vi har soffgrupp med bord, med vår stora taklucka helt öppen. Men då var det kväll och då hade vi dragit för rullgardinerna. Men jag tror inte det gungar så mycket? Sen måste man ju verkligen titta på husvagnen för att se, jag stirrar inte på andras husvagnar, tror inte folk i allmänhet gör det. Kör på och ha skoj, det har vi :)

Anonym (!) skrev 2016-07-27 18:25:48 följande:

Inte rör min husvagn sig o inte hörs det ut heller . Vad har ni för husvagnar så är så ostadiga o oisolerade ?

Hehe när jag var barn så sprang vi runt och kollade alla husvagnar som gungade på kvällarna.... 

Så en av mina kompisar fick veta att deras mamma var otrogen... Mamman var ensam medan pappan jobbade, men likväl så guppade husvagnen varje kväll när vi barn lekte röda vita rosen i solnedgången... Visade sig vara en annan pappa som smet iväg på kvällen från sin fru, hette att han var ute och fiskade... Men vi smög runt och såg honom lämna husvagnen... Blev ett jävla kaos kan man ju säga... 

Kort sagt. Det syns jätteväl om man har sex i husvagnen. Kanske inte hörs ut, men husvagnen rör sig alltid lite!!

• Anonym (Dusch)

Har ingen husvagn, blev tält iår, och med barn närvarande så fick det bli duschen :)

• Anonym (båtägare)

Är båtägare. Lustigt att vissa båtar rullar lätt i en vindstilla hamn. Ibland ligger båtarna mot varandra. Då gungar även grannbåten. Ha ha ha

• Ego Lovers
    Anonym (Självklart) skrev 2016-07-28 15:05:58 följande:

Det är klart man ser om en husvagn rör sig fram och tillbaka lite guppandes. Lika mycket som en bil kan göra det om man har sex i den. Det är ju inte direkt ljudisolerat så det är klart man hör om det stönas högt. Sen om man bryr sig är ju en annan femma

Guppar? Har aldrig sett en husvagn guppa. Däremot har jag sett när antennen åkt ner och efter en kvart åker den upp igen och glömmer man dra ner den så kan den röra sig lite men att hela husvagnen med två hjul, ett stödhjul fram samt fyra stödben skulle guppa är inte sant.
  • Ego Lovers
    Anonym (båtägare) skrev 2016-07-29 12:44:44 följande:

Är båtägare. Lustigt att vissa båtar rullar lätt i en vindstilla hamn. Ibland ligger båtarna mot varandra. Då gungar även grannbåten. Ha ha ha

Då får man passa på när grannbåten rullar och sedan skylla på dom
  • Anonym (!)
    Anonym (Självklart) skrev 2016-07-28 15:05:58 följande:

Det är klart man ser om en husvagn rör sig fram och tillbaka lite guppandes. Lika mycket som en bil kan göra det om man har sex i den. Det är ju inte direkt ljudisolerat så det är klart man hör om det stönas högt. Sen om man bryr sig är ju en annan femma

Vår husvagn rör sig inte ett dugg när man har sex o inte heller hörs det ut .
  • Anonym (knullarunt)

trodde det var anledningen att man åker iväg med husvagnen på somrarna för att knulla runt som bara den. analsex, slicka stjärt, slicka och suga kuk, slicka fitta och ja allt man kan tänka sig även knulla sin kille med en strapon i stjärten tros vara vanligt. även mycket partnerbyten sker på campings att man provar andras fruar och flickvänner har jag hört. 

• Aikido
    Anonym (!) skrev 2016-07-29 17:18:47 följande:
    Vår husvagn rör sig inte ett dugg när man har sex o inte heller hörs det ut .
    Det låter spännande med sådana där utanför-kroppen-upplevelser. Vill du berätta mer?
  • Frökenfrykena
    Anonym (knullarunt) skrev 2016-07-29 17:28:02 följande:

trodde det var anledningen att man åker iväg med husvagnen på somrarna för att knulla runt som bara den. analsex, slicka stjärt, slicka och suga kuk, slicka fitta och ja allt man kan tänka sig även knulla sin kille med en strapon i stjärten tros vara vanligt. även mycket partnerbyten sker på campings att man provar andras fruar och flickvänner har jag hört. 

Är det något som du har upplevt själv eller fått berättat för dig eller är det bara hypoteser från din sida?
  • Anonym (!)
    Aikido skrev 2016-07-29 17:37:05 följande:
    Det låter spännande med sådana där utanför-kroppen-upplevelser. Vill du berätta mer?
    Jag vet att grannen 1 m bakom vår vagn skulle ha nämnt det i så fall o dessutom har vi frågat dom , det är våra absolut bästa vänner som står där
  • Aikido
    Anonym (!) skrev 2016-07-29 17:49:44 följande:
    Jag vet att grannen 1 m bakom vår vagn skulle ha nämnt det i så fall o dessutom har vi frågat dom , det är våra absolut bästa vänner som står där
    Bra med goda grannar. Ingen som haft synpunkter på att ni står så nära varandra? Brandskydd och sådant?
  • Anonym (!)
    Aikido skrev 2016-07-29 17:56:02 följande:
    Bra med goda grannar. Ingen som haft synpunkter på att ni står så nära varandra? Brandskydd och sådant?
    Nä platserna är så
  • Pussan
    Anonym (Camping) skrev 2016-07-27 16:15:12 följande:

Har ni sex i husvagnen på camping hörs de ut elr

Är det någon som inte har sex i husvagnen? Klart att det kan höras om något fönster är öppet eller om man är så högljudd som jag. Fast jag har inte campat så mycket i mitt liv så jag har inte så stor erfarenhet. Men eftersom man nog kan utgå ifrån att det knullas i de allra flesta vagnar så är det väl inte så mycket att bry sig om vad som hörs eller inte...?
  • Karlfn

Kanske de borde inkludera en angivelse om hur lyhörd en camping är i de där camping-guiderna? Eller är det DET som de där 1, 2 eller 3 stjärnorna egentligen avser? :)

• Ego Lovers
    Karlfn skrev 2016-07-31 00:19:13 följande:

Kanske de borde inkludera en angivelse om hur lyhörd en camping är i de där camping-guiderna? Eller är det DET som de där 1, 2 eller 3 stjärnorna egentligen avser? :)

Allt beror ju på om du själv är en stönare eller inte
Svar på tråden Är de många som har sex i husvagn på camping