SoSS15 skrev 2017-06-29 11:22:41 följande:
Jag läser till vårdadministratör :) Och jaa, vi har ju en plan, sen vill min sambo också ta upp studier då han vill byta yrke. Vi får se hur det blir. Men hoppet är att börja försöka till våren -18. :) Det blir andra barnet för oss, vi har en dotter född -14, oplanerad liten donna som förgyllde våra liv! :)
Jag har också spiral, Jaydess :) har haft lite problem med mellanblödningar osv, så ska nog ta ut den till årsskiftet och se så kroppen återhämtar sig som den ska efter det. :)
Åh spännande :) Jag förstår men bra och ha en grund plan ändå :) Sen vet man ju aldrig vad som kan hända, men då vet man på ett ungefär. Skall hålla tummarna att ni kan börja till våren :) Åh vad roligt :) Så spännande och se hur första barnet reagera sen när syskonet kommer :)
Okej :) låter klokt. Jag har funderat väldigt på när jag skall ta ut min och hur jag skall göra. Då jag en månad fått mycket mens,en månad ingen mens och sen någon månad har jag fått väldigt lätt mens,typ bara lite blodblandade flyttningar. Känns sjukt frustrerande och inte ha någon koll på mensen. Kan må så illa ibland och bli yr vid mensen. Men de värsta är vare sig jag får mensen mycket,lite eller inget så får jag sådan mensvärk. Så jag och mannen bestämde igår att jag skall ta ut mensen efter nästa mens som jag skall ha i slutet på juli. Ringa och boka tid så man kan ta ut den i augustis får jag koll på mensen innan och hinner få hur alla hormoner ur kroppen. Känns bra för då får den ca 4 månader på sig tills vi skall försöka, men känns samtidigt nervöst och läskigt att det är så snart och närmar sig. hihi. :) Samtidigt längtar jag ju så och vill inget hellre, men lite blandade känslor.