• Anonym (22 år)

Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man?

Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man? Jag är nästan flintskallig, jag har bra skallform enligt många tjejer och även enligt mig själv... Jag brukar snagga mig riktigt kort, ungefär 3 millimeter... Jag väger 76 kg och är 182 cm lång... Jag klär mig riktigt snyggt enligt många (Män såväl som kvinnor tycker det och frågar efter tips)... Jag är ungefär en 6a på skala 1-10, jag fick en del ragg när jag var yngre när jag fortfarande hade hår... Men just nu är det lite halvdant på den fronten (Med ragg menar jag att det var tjejerna som tog kontakt).

Jag är självsäker men dock så är min sociala kompetens sådär, inte helt perfekt men den funkar ändå.

Hur ser mina chanser ut? Var neutrala när ni skriver... Jag vill uppleva ungdomskärlek innan jag blir för gammal.

• Svar på tråden Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man?
  • JTo

Creepy.. låt 15åringarna vara!

Och nej det är nog generellt ingen skillnad på energinivån hos en 15- och 22åring.

• Anonym (Kille)
    Anonym (22 år) skrev 2016-07-27 22:23:49 följande:

Du kan inte förneka att 15 åriga tjejer har mer energi än 22 åriga tjejer.

Jo. Det är tydligt att det bara är en av oss som varit med en fit, fräsch 22 åring. .. när tror du tjejer peakar egentligen?
  • 8airam8

Jag vet inte vilken sten du krälade ut underifrån, men du skriver riktigt läbbiga saker. Gå in på ditt rum igen och kom inte ut förrän du kan bete dig som folk. Usch.

• Anonym (MLG)

Det är fullt lagligt, har inga åsikter om det, bara dumt att döma folk man inte känner.  Dina chanser är omöjliga att kalkylera. Men ska man utgå ifrån hur svårt det är att hitta tjejer över lag för genomsnittliga män så är den ganska liten, lägger man sen till åldersskillnaden så är chansen betydligt mindre. alltså väldigt liten.  Mitt råd är att bredda dina preferenser.

• Anonym (Usch)

Du igen, wierdo... Din sociala kompetens kan knappast vara välfungerande eftersom du tycker det är en bra idé att ragga på barn.

• Anonym (22 år)
    Anonym (Usch) skrev 2016-07-27 23:20:43 följande:

Du igen, wierdo... Din sociala kompetens kan knappast vara välfungerande eftersom du tycker det är en bra idé att ragga på barn.

Och du raggar på gubbar antar jag?
  • vigge

Tycker du borde låta bli, det är inte bra att vuxna får ligga med 15 åringar, 18 är väl gränsfäll nästan?

• vigge

Jag förstår inte, hur fan kan det ens vara lagligt att 20 plussare har rätt att ligga med 15 åringar? 

• Anonym (22 år)
    vigge skrev 2016-07-28 15:59:40 följande:

Jag förstår inte, hur fan kan det ens vara lagligt att 20 plussare har rätt att ligga med 15 åringar? 

Hur kan det ens vara lagligt för en 23 åring att få ligga med en 18 åring? Hahahaha, skillnaden mellan en 23 åring + 18 åring är inte så stor om man jämför med en 20 åring + 15 åring.
Svar på tråden Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man?