• SPHdeluxe

Går det att köpa små kondomer över disk?

Har läst att vissa låter sin partner göra detta i förnedringssyfte i USA, är det någon som har erfarenhet av det här?
    Jag har inte någon koll på vilka typer av kondomer dom har i sortimentet nuförtiden, men finns det något märke/variant som är extra små?
    Hade varit kul att testa någon gång!
    Är dock lite osäker över dilemmat att "inkludera" en främmande människa i mitt kink, även om jag såklart skulle göra det på ett naturligt sätt och inte utsätta någon för en jobbig situation.
    Tacksam för tips :)

• Svar på tråden Går det att köpa små kondomer över disk?
  • Anonym (Ingen aning)

Har ingen aning om det finns små kondomer att köpa över disk? Men om det enbart i förnedringsyfte så spelar det väl ingen roll om det finns i butiken eller ej? Jag men arbete är väl ännu mer förnedrande att fråga efter små kondomer? Och om de bara har vanliga kondomer och att killen som ska förnedras tvingas tacka nej till de vanliga kondomerna eftersom de bara ramlar av hela tiden?

Och är du verkligen ute efter småkondomer så finns det säkert på nätet enklast.

• Aikido

Det spelar väl ingen roll om det går eller ej. Får du snubben att med hög röst fråga efter extra små kondomer en dag när det är fullt med kunder på apoteket så räcker väl det långt?

• Anonym (small)

Jag letar 'small' hela tiden och det år inte alltid å kul.
    Nästan alla är 102-106mm och ramlar av på mig.
    Jag ser inte så bra och texten ganska liten på paketen men är kön kort brukar jag fråga om hjälp och hit tills har expediterna varit hjälpsamma och hjälpt mig läsa.
    Tjejen på min Ica-butik kontaktade även deras leverantör om dom hade små storlekar!

• flygrl
    Aikido skrev 2016-07-29 15:45:14 följande:

Det spelar väl ingen roll om det går eller ej. Får du snubben att med hög röst fråga efter extra små kondomer en dag när det är fullt med kunder på apoteket så räcker väl det långt?

Think you hit the nail (no pun intended, TS) there, Aikido! :P
  • Anonym (rfsu tight?)
    Anonym (small) skrev 2016-12-04 12:36:43 följande:

Jag letar 'small' hela tiden och det år inte alltid å kul.
    Nästan alla är 102-106mm och ramlar av på mig.
    Jag ser inte så bra och texten ganska liten på paketen men är kön kort brukar jag fråga om hjälp och hit tills har expediterna varit hjälpsamma och hjälpt mig läsa.
    Tjejen på min Ica-butik kontaktade även deras leverantör om dom hade små storlekar!

testat rfsu tight? Jag ville testa någon mindre version för att det skulle sitta lite tightare men jag kunde knappt få på den, och då är jag även genomsnittlig. 
Svar på tråden Går det att köpa små kondomer över disk?