• Lollo376

Vilket är det finaste namnet??

Jag och maken har beslutsångest över vilket namn vi ska döpa min lilla flicka till. Dessa är favoriterna och jag vill hemskt gärna höra era åsikter kring dessa, så rösta gärna på det ni tycker är finast och lämna en kommentar :) Och kom gärna med andra förslag om ni har några fler på lager :) var inte rädda för att säga vad ni tycker, all form av kritik är välkommen! Kram

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket är det finaste namnet??
  • Frontline

Röstar på Désirée då det var min första tjej jag var kär i som hette så.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • annieh897

Emilia (fick min röst) eller Ines. Inte förtjust i de andra, särskilt inte Désirée.

• DenNamnbitne

Fina förslag ni har. Några sticker ut generationsmässigt, vilket jag älskar :)

Paula - Fint och speciellt namn som är unikt men vedertaget.Désirée - Gillar jag inte alls tyvärr. Känns krystat i mina öron och ögon.Emilia - Vackert namn, lite för trendigt men egentligen stiligt.Ines - Sött, men lite för sött kanske Louise - Ståtligt namn som får min röst av dessa. Ovanligt på små flickor vilket gör det fantastiskt!

Några andra namn jag gillar är:

Fredrika
    Marianne
    Gerda

Ulrika
    Matilda

• fluu

Gillar alla namn utom Louise. Jag är speciellt förtjust i Emilia,Paula och Ines. Emilia är gudomligt vackert,sirligt och graciöst. Paula är ett riktigt karaktärsnamn, otroligt vackert och lite svalare. Ines är käckt, gemytligt och vackert. Desireé är fint och bra, men väcker inget speciellt inom mig. Röstar nig ändå för Paula.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Alvina

Emilia om jag nu måste välja något, men egentligen tycker jag inte om något av dessa förslag.

Svar på tråden Vilket är det finaste namnet??