Bim september
Hej, jag har BIM den 9-10 september. Känner hittills av ett ömt högerbröst, och pyttelite molande "mensvärk". Någon mer som har symtom och BIM inom kort? 
Hej, jag har BIM den 9-10 september. Känner hittills av ett ömt högerbröst, och pyttelite molande "mensvärk". Någon mer som har symtom och BIM inom kort? 
OM det stämmer så är jag på BIM+1. Visst borde jag kunna ta ett grav.test (som mäter från 25) i eftermiddag om jag håller mej i 4 timmar utan allt för mycket vätska under de timmarna? Vill inte "slösa" test.....
tycker du ska testa!
Mensen kom igår på BIM :(
Som mig!! :) jag har också lite molande värk till och från. När hade du ÄL?
Översta ägglossningstestet och understa graviditetstest. Från ikväll.
Jag är på bim + 7 idag tror jag ???
Sista mensen var 30 juli skulle ha haft 30-31 aug men har fortfarande inte kommit ??
Jag får alltid superont vid ÄL, i högra eller vänstra äggstocken, olika varje gång. Måste ta alvedon för att kunna hålla mig upprätt. Obehagligt, men som du sa, även skönt att kunna veta exakt när det inträffar! :)
BIM-4 nu, bara att vänta någon dag till..
Hej! Jag hoppar in här. Har BIM 17 sept. Gjorde ÄL test i lördags och igår och det visade positivt. Vi mös till det både i lördags och i söndags! Men AJ! Någon annan än jag som får typ megaont vid ÄL? Dock ganska skönt o veta när de e dax. Nu hoppas jag på ett plus. Fick missfall i vecka 8 för två månader sedan och ett syskon är så efterlängtat <3
Måste bara fråga er, är detta positivt eller spökstreck?! Är på BIM-2..

Hej alla! Jag hoppar in här! Bim den 15/9, femte försöket. Jag känner ingenting förutom att jag hade ont i ena bröstvårtan när jag vaknade nyss, men jag kanske bara har legat på den eller nåt! ![]()
Jag försöker ändå att sluta analysera kroppen så mycket, jag var nästan helt säker på att jag var gravid de första försöken. Hade flera symtom som jag verkligen tyckte mig känna... Men det är svårt, man vill ju så gärna!!
Har beställt två digitala nu på morgonen så testar igen på BIM då testen förmodligen kommer imorgon. Väntar otåligt och spänt, tänk om det är positivt :3
Ser ut som början till ett plus. Ta ett digitalt imorgon på morgonen så får du veta säkert!
Några symtom? :)
Testade imorse med mitt andra CB-plus. Visade exakt likadant som igår (ett superdupersvagt plus, kanske spök) men hade inga andra så kunde inte testa mer. Idag kom både mina digitala och stavar från Graviditetskollen, så ska testa igen imorgon bitti. Då är det även BIM, men har inga typiska "menssymtom" som jag brukar ha.. har ömmande bröst, sett en tydlig ådra på vänsta vårdgården (aldrig sett den förr) sen har jag mycket flytningar. Hoppas verkligen att mensen inte kommer imorgon och att jag testar positivt!! Vill sååååå gärna!!!
Testade negativt imorse med Graviditetskollens.. är på BIM.
Men ingen mens i sikte än.
Hoppas bara att jag är en sen plussare :(
Har fortfarande inte fått min mens.. är BIM idag och brukar alltid få den direkt jag går upp på morgonen. Men inte idag. Gick på toaletten nyss och upptäckte ljusbruna/beiga flytningar i trosan? Typ sådär man kan få på sistasista mensdagen. Har aldrig fått det innan mens förut.
Spelar kroppen mig ett spratt?
Testade imorse men det var negativt..
Någon annan som fått ljusbruna flytningar på BIM? Vad kan det bero på?
Jag har aldrig fått sådär..
Nu kom mensen. Suck.. är på jobbet och mår jättedåligt.. förstår inte hur man orkar med detta månad efter månad, detta var bara försök nr 3 men det kändes så otroligt mycket som att denna gång hade det funkat :( hoppades väl bara för mycket.. Fan då.