Inlägg från: mosterJenny |Visa alla inlägg
  • mosterJenny

Bim september

Hej!

Ansluter mig här. Trolig ÄL på onsdag och BIM 21 september. Detta är försök nr 2 på barn nr 1. Prickade inte jättebra förra månaden så jag hoppas på bättre lycka denna gång. Ska bli kul att läsa lite här under min väntan fram till BIM! Håller tummarna för oss alla som inte plussat ännu (:

• mosterJenny
    stellanocte skrev 2016-09-18 11:31:11 följande:

Skulle behöva lite råd. Jag skulle ha haft ÄL i tisdags men den kom aldrig. I dag började jag må så illa och fick ÄL-flytningar så jag tog ett test och fick positivt utslag. Jag är nu på BIM-9. 

Jag vet inte om jag borde vara glad eller orolig. Vid en sådan sen ÄL, finns det ens chans för en graviditet att uppstå innan mens? 

Jag instämmer med FyrAAAA. Är ÄL sen så blir också mensen sen, alltså att lutealfasen inte rubbas. Det har hänt mig och jag har just nu en ÄL som kom på dag 20 (alltså 34 dagar totalt på cykeln). Lycka till!
  • mosterJenny
    lingonrisig skrev 2016-09-18 17:22:25 följande:

Herregud! Tror att jag precis plussade. Äl+9 ungefär. Em-urin men kunde inte hålla mig till bim (tisdag) och nog fasen var där ett svagt men fullt synbart streck! Vågade inte tro på det så gjorde ett till av samma märke och jo, streck där med! Dock så svaga så jag testar igen på bim och hoppas på starkare. Om detta är sant så är det första gången jag är gravid. Vad gör man nu? Springer några glädjevarv runt huset?

Grattis!! Ser fram emot att höra på tisdag om det har ändrats till ett starkare plus :)
Svar på tråden Bim september