Inlägg från: Anonym (Humlan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Humlan)

Bim september

Hej

Detta är vårt sjätte försök, har BIM på onsdag, men har ett clearblue digital som ligger här och väntar på mig...  jag vill men samtidigt inte.

När längtan efter ett syskon är så stor så blir besvikelsen ännu större när det inte går vägen.

/Humlan

• Anonym (Humlan)

Vågade mig på ett test till slut, kunde knappt tro mina ögon men nog stod det att jag var gravid 1-2 veckor Glad

Vågar knappt tro att det är sant

• Anonym (Humlan)
    Anonym (Whooop) skrev 2016-09-04 18:01:12 följande:

Grattis tjejer!! :)

Är ni på Bim??

Har BIM på onsdag så jag borde vara Bim -3 idag, tog ett clearblue digital för att slippa otydlighetens vara eller icke vara.. :)
  • Anonym (Humlan)
    Smlan skrev 2016-09-04 20:33:08 följande:
    Jag känner igen det där. Jag har gått från att ha ganska riklig mens till att i ca 6 månader ha brun mens som varar i ca 2-3 dagar. Det är så lite så jag inte kan använda tampong. Cykeln har även minskat från 31 dagar till 26 dagar. Finns det anledning att vara orolig?
    Inga alls, känner mig precis som vanligt förutom att min mensvärk som jag brukar känna av strax innan mensen har uteblivit.

Under min första graviditet så kände jag heller inget speciellt innan, vid första försöket så var jag dock helt säker att jag var gravid då jag var varm, humöret skiftade och jag klarade inte av matos men då var det kroppen som spelade mig ett spratt, nu när jag faktiskt är gravid så känner jag som sagt ingenting.

LYCKA till!
  • Anonym (Humlan)
    Anonym (Humlan) skrev 2016-09-05 10:00:27 följande:
    Inga alls, känner mig precis som vanligt förutom att min mensvärk som jag brukar känna av strax innan mensen har uteblivit.

Under min första graviditet så kände jag heller inget speciellt innan, vid första försöket så var jag dock helt säker att jag var gravid då jag var varm, humöret skiftade och jag klarade inte av matos men då var det kroppen som spelade mig ett spratt, nu när jag faktiskt är gravid så känner jag som sagt ingenting.

LYCKA till!
    Svarade visst på fel inlägg :) :)
  • Anonym (Humlan)
    Jasmin3 skrev 2016-09-05 11:21:55 följande:

Ni som plussat redan, först å främst GRATTIS! :D Sen är jag lite nyfiken på era känningar innan plusset kom? :)

Hade inga känningar alls, dock så brukar jag få mensvärk som jag känner av ett par dagar innan mens men denna gång av förklarlig skäl så kände jag ingenting.
  • Anonym (Humlan)
    kvinna29årskåne skrev 2016-09-06 12:40:43 följande:

Bim 16 september. Vill så gärna att det tar sig denna månaden. Någon mer som har väntat länge på att få ett plus? Vi är inne på nionde månaden nu. Kan ju undra om något är fel.

Började också tänka i dem banorna men vi var tvungna att försöka i 7 månader innan det tog sig med vår andra... vår första gick på första försöket.
Svar på tråden Bim september