• Polly1

Bim september

Hejhej!

jag hänger på här också! Första försöket med första barnet :) BIM i början av september (om jag nu haft riktig äl denna månad)... Normalt sett ömmar brösten mycket från äl till mensen kommer, men nu känns de knappt någonting... Någon som varit med om desamma?

Lycka till alla och hoppas september är en bra månad :)

• Polly1
    misslina skrev 2016-08-31 05:41:08 följande:

Har egentligen bim på lördag den 3/9..... Men tog en sticka idag! Och japp!! Jag är gravid ;)

Ihhhhhhhh;)

Åhh Grattis!!
  • Polly1

Beställde hem nya tester idag, Tänkte det är bättre att vänta lite annars hade jag nog inte kunnat hålla mig!! Varför ska väntan vara så lång... ;)

• Polly1

Stort grattis till er som plussat!!

Jag hade bim igår, ännu ingen tant röd... Ett negativt test på bim-2, men hoppet är det sista som försvinner!

• Polly1

Bim +1 och negativt test, antar att det bara är att vänta på mensen ska komma så vi kan försöka igen! Blir de ingen mens så testar jag nig till helgen igen.. men tänkte köpa hem och prova äl stickor från billiga tester så jag säkert vet när äl är nästa gång, så hur många stickor behöver jag för en månad?

• Polly1
    Hellsing skrev 2016-09-06 19:50:31 följande:

Om älstickor, där är det ju så olika! Vissa testar 3-4 ggr per månad för man är osäker när man har ÄL, andra testar 1-2 ggr för man vet när man har!

Men sen tar vissa äl-stickor istället för gravstickor när bim närmar sig för att inte slösa gravtest :/

Okej, tack! Är inte säker på när jag har äl så lär väll gå åt något extra test, men 14 test ska jag nog klara mig på ett tag då!
  • Polly1
    Karin Marie skrev 2016-09-08 18:25:47 följande:

Bim+6 .. ingen mens.. och kunde inte låtabli att testa.. negativt, såklart!

Känner igen det, bim +4, ingen mens och negativa tester :/
Svar på tråden Bim september