• sigge1235

Bim september

Jag fick missfall v.6 20-21/8 (blödde fem dagar) och är osäker på både äl och bim men jag tror att jag har haft ägglossning i dagarna (sekretmetoden + stickningar ägst. + temperaturdipp) och har haft sex varje varannan dag. Så jag utgår från att jag haft som en vanlig cykel och då skulle äl varit i söndags och

BIM 18/9

• sigge1235

Eftersom jag hade missfall (v.6) i mitten av augusti så vet jag inte riktigt när bim är, vore det vanlig cykel är det 18/9. Men jag tror att jag kan vara gravid för jag har precis samma tidiga symptom som jag hade sist <3 

• sigge1235
    FrökenE1985 skrev 2016-09-10 11:26:23 följande:

Åh herregud! Tog ett babyplan testa tidigt. Kan ana en svagt streck (dock inte inom tiden, har dock inte kunnat ana något på dom tidigare). Blir till att testa varannan dag nu, typ. Hoppas det blir starkare och inom tiden. Bim 17 september.

Har en bitter/besk smak i munnen konstant, ömma bröst/bröstvårtor, lätt illamående och huvudvärk. Jag har alltid varit extremt hormonkänslig, så har aldrig mått bra på p-piller och dyl. tidigare heller.

Hoppas, hoppas!

Låter precis som jag! Samma bim-dag, samma resultat med samma test och samma symptom. Jag har även konstiga drömmar och nyser mycket. Lycka till!
  • sigge1235

Detta resultat idag (30 dagar efter missfall), men bruna spottings varje dag sen i söndags och igår lite rött blod med. Ska jag ens bli glad eller förbereda för nytt mf?

• sigge1235

Jag har plussat igen (mf förra cykeln) men har haft blödningar 4 dgr vid bim så är orolig för nytt mf. Håller den lille sig kvar är bf 28/5.

Svar på tråden Bim september