• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • LeiaBus2010
    Jasmin3 skrev 2016-09-28 15:29:52 följande:

Det kan nog mkt väl vara så! Jag hade fullt utslag, starkare än kontrollstrecket den 17e och lika starkt som kontrollstrecket den 18e, sen betydligt svagare den 19e men den dagen hade jag äl-sekret. Senaste sexet vi hade var den 16e så antingen levde simmarna de där 3 dygnen eller så var själva äl samtidigt som jag fick utslag på stickan. Omöjligt att veta :)

Å vi har inte haft sex sen den förra gången jag hade äl.

Man kan ju aldrig veta dock. :-P

Håller tummarna för dig! Simmarna klarar ju sig upp till en v.

Och om den klarar sig i flera dagar så blir det en flicka.

Pojkspermier är snabbast.

Men tjejspermierna lever längre.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • stellanocte
    Jasmin3 skrev 2016-09-28 06:15:05 följande:

Tog ett från testlagret också som är lite bredare och kanske lättare att se..?

Grattis, vad kul Vad har du för symptom?
  • stellanocte

September är snart slut. Vilka väntar fortfarande på BIM? Jag ska ha på fredag men har känt av symptom ända sedan söndag. Jobbigt. Önskar bara att mensen ska sätta i gång nu så att man får börja fokusera på oktober istället. 

• Smj123
    Jasmin3 skrev 2016-09-28 06:05:17 följande:

Ja!! Ja ja ja, alldeles nyss! :D Väldigt svagt men visst synd det? Eller har jag stirrat på det så mkt att jag ser i syne?? (BIM-2 el -3)

Ser svagt på båda dina test, det borde ju absolut ge utslag på digitalt!! Vågar nog säga grattis :D jag fick svagt på testlagrets sticka och då tog jag ett digitalt som visade "gravid", det kändes lite mer verkligt när jag fick se den texten hehe
  • Jasmin3
    mammsen79 skrev 2016-09-28 13:25:58 följande:

Hur många dagar är din cykel? så du gjorde gravtest tre dagar innan beräknad mens o fått positivt? ???? jag har massa symtom blir galen på det här.. Kan ju inte testa förren nästa Fredag den 7 suck för ska ha mens då. Märkte du av ägglossningen,? Blev du mer våt eller andra tecken? Tacksam för svar

Min cykel är ca 30 dagar, men jag slutade med minipiller i aug så nu har den inte varit som vanligt, därför körde jag med äl-tester. Jag hade mkt spänningar i brösten, molvärk och ont i svanken vid äl. Fick också mkt sekret (trådigt) dagen efter fullt utslag :)
  • Jasmin3
    stellanocte skrev 2016-09-28 17:10:22 följande:

Grattis, vad kul Vad har du för symptom?

Tack! Ska dock testa med digitalt imorn , hoppas få det lite mer tydligt ;)

Det är mest att jag blir väldigt trött framåt em, alltså så trött att jag typ är helt snurrig :P

Har lite molvärk i magen och ont i ländryggen. Annars mår jag som vanligt :)

Hur går det för dig?
  • Jasmin3
    LeiaBus2010 skrev 2016-09-28 16:56:02 följande:

Å vi har inte haft sex sen den förra gången jag hade äl.

Man kan ju aldrig veta dock. :-P

Håller tummarna för dig! Simmarna klarar ju sig upp till en v.

Och om den klarar sig i flera dagar så blir det en flicka.

Pojkspermier är snabbast.

Men tjejspermierna lever längre.

Hehe ja, jag hoppas verkligen på den teorin. Har två pojkar nu och vi ska inte ha fler än tre så det vore fantastiskt med en liten flicka nu :)
  • LeiaBus2010
    Jasmin3 skrev 2016-09-28 18:55:55 följande:

Hehe ja, jag hoppas verkligen på den teorin. Har två pojkar nu och vi ska inte ha fler än tre så det vore fantastiskt med en liten flicka nu :)

Jag har tvåra flickor med annan pappa. Vill såå gärna ha en liten pojk.

Men det blir inte lätt när man inte har en aning om när ÄL infaller haha

Bästa chans för pojk är att ha sex samma dag som ägget släpper. :-P
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Emlin

Jag väntar på BIM fortfarande, har också fredag. Jag har dock gjort två test hittills, det senaste i morse och de har ju varit negativa. Så jag förväntar mig mens på fredag.

Svar på tråden Bim september