Bim september
Bim nästa lördag
Ja... Hur känner jag mig. Ont i brösten, molvärk till och från och lite illamående emellanåt. Men jag tror det är pms. Brukar känna så här innan mens.
Men men.. Hoppet är det sista som överger en....
Hur går det själv?
Tror mensen kommer komma i veckan. Känns vart fall som jag har haft PMS i ett par dagar. Men blir spännande att se om några plussar nu denna vecka!!
Så spännande nu tjejer! Vilka andra har BIM denna vecka? Idag är det 14 dagar sedan äl för mig! Bim enligt appen är på torsdag men efter äl brukar det vara 12-16 tills mensen kommer ;)
Har haft alla möjliga symptom och positivt äl men denna vecka ger svaren!! Eller tidigt mf :/
Lycka till!!!
Nu börjar det närma sig. BIM är troligtvis på fredag, men senast på söndag (har aldrig haft längre cykel än så). Kommer testa på lördag och har tyvärr väldigt höga förhoppningar med tanke på ömmande bröst och bröstvårtor som det inte går att bortse från. Vet att jag kommer bli väldigt ledsen om jag inte plussar. Som tur är har jag världens bästa man vid min sida som stöttar och tröstar.
Inbillar mig värk i magen idag och har varit ovanligt hård i magen som symptom förutom brösten.
Hur mår/känner ni andra när det närmar sig bim?
Idag kom min mensvärk så nu kan jag vänta in mensen de kommande dagarna :/
Jag har sjukt ont i brösten! Värst när jag sitter eller ligger på sidan av någon konstig anledning!
Hade så förra månaden också!
Men börjar bli lite galen om pms besvären ska börja över en vecka innan bim!
Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!
Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)