• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Svelin

Någon som haft kramp i vaden som ett tidigt gravtecken? Vet att jag hade kramp någon gång under mina tidigare graviditeter, men jag kommer inte ihåg när det var. Vaknade nämligen i morse med kramp i vänster vad. Har inte överansträngt mig och det är flera, flera år sen jag hade kramp senast.

Snacka om att leta symtom på graviditet! :D

• Anonym (Leila)

Hej!

Fick mens idag så det blir nytt försök i bebisverkstan! Har ett barn sen tidigare (f.2015) & är nu på tredje försöker med syskon. Fick tidigt MF i juli.

Beräknad ÄL:14/9 BIM 30/9.

• LadySatisfied
    Anonym (Leila) skrev 2016-08-30 07:24:04 följande:

Hej!

Fick mens idag så det blir nytt försök i bebisverkstan! Har ett barn sen tidigare (f.2015) & är nu på tredje försöker med syskon. Fick tidigt MF i juli.

Beräknad ÄL:14/9 BIM 30/9.

Vad trist, men på det igen bara! Håller tummarna för att det tar sig nästa gång istället :)
  • Hellsing

Oh både spännande och full av oro XD

Fick ju blodig flytning i samband med lite tidig äl
    Sen ca 5 dagar senare fick jag typ mensvärk, humörsvängningar i samband!
    Någon dag senare fick jag extremt smärtande bröst i flera dagar i samband med äl-liknande flytningar (konsistensen densamma men annorlunda färg) och flera dagar starkt positiva äl-test (dag 9,10 o 12 efter äl) sen i helgen nu hade jag stickningar i tjejmagen och sjukt emotionell, tårarna bara flödade till saker jag annars inte skulle gråtit till!

Men igår? Typiska före mensen symptom :S negativt gravtest, tokömma bröstvårtor och molvärk (inte helt som mensvärk men påminner) och humörsvängningar.... Mad road-rage XD imorse har jag dock haft lite magknip i navel-området ^^

Jag blir lite knäpp på min kropp :S

• L 91
    Hellsing skrev 2016-08-30 07:48:28 följande:

Oh både spännande och full av oro XD

Fick ju blodig flytning i samband med lite tidig äl

Sen ca 5 dagar senare fick jag typ mensvärk, humörsvängningar i samband!

Någon dag senare fick jag extremt smärtande bröst i flera dagar i samband med äl-liknande flytningar (konsistensen densamma men annorlunda färg) och flera dagar starkt positiva äl-test (dag 9,10 o 12 efter äl) sen i helgen nu hade jag stickningar i tjejmagen och sjukt emotionell, tårarna bara flödade till saker jag annars inte skulle gråtit till!

Men igår? Typiska före mensen symptom :S negativt gravtest, tokömma bröstvårtor och molvärk (inte helt som mensvärk men påminner) och humörsvängningar.... Mad road-rage XD imorse har jag dock haft lite magknip i navel-området ^^

Jag blir lite knäpp på min kropp :S

Jag tror ändå att du kommer få ett plus under de närmaste dagarna!

:)
  • Hellsing

Glömde nämna sporadiskt illamående, men det har jag fått mina 2 senaste mens-tillfällen också :S det konstiga är att de 2 senaste har mensen haft mycket "flytningar" i sig så misstänkte ett tag tidigt mf :/ men första barnet för oss så har ju inga erfarenheter direkt XD

• L 91

Kommer inte ihåg att jag förut varit med om att brösten ökar i storlek innan mens.. någon av er som får det? Är på BIM-4 skulle jag gissa på.. kan inte använda min bh..! Igår märkte jag storleksskillnaden och idag får de verkligen inte plats..haha!

• misslina

Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!

Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)

• Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-30 07:58:41 följande:
    Jag tror ändå att du kommer få ett plus under de närmaste dagarna!

:)
    Jaaa hoppas!! Testet imorse var negativ men du vet närman stirrar och vinklar tyckte jag mig se ett streck men hittade det inte igen XD så eeh man vill ju verkligen se det :D

Fram till igår så kändes det i hela kroppen som om jag var gravid så 1 dag ska inte förstöra det ;)
  • MeAndMyself

Åååh kul!! Hoppas! Lycka till!

misslina skrev 2016-08-30 08:01:31 följande:

Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!

Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)

Svar på tråden Bim september