• Anonym (Anonymen)

Hur runkar man av någon

17 år i aldrig runkat av en kille

Hur gör man

Min kille och jag mös hemma hos han.

Jag smekte hans mage ett långt tag och han sa att det är lugnt att jag fick. Antar att han mena runka av honom då. Vi hade fortfarande kläder på oss. Hur börjar man. Då ska jag alltså fortsätta ner med handen i byxorna på han och bara börja runka av han. Det var för ca 3 veckor sedan.. Han är på semester nu och jag skulle vilja prova när han kommer hem igen. Hjälp mig har aldrig känt på en kuk överhuvudtaget..

• Svar på tråden Hur runkar man av någon
  • Nyfikna72

Det ger sig nog när du väl är där, tips nummer ett är att testa dig fram och inte ha för bråttom. Ingen är expert första gången.

• Anonym (A)

Som föregående talare.. känn dig fram försiktigt. Du märker vad han gillar.

• Anonym (Sandra)

Har du sett någon göra det någon gång? Annars kanske du skulle kunna kolla på porr (mjuk porr!) för att se ungefär hur de gör. Och sedan testar du dig fram på din kille.

Kom bara ihåg att porr ofta kan vara lite överdrivet och ta det därför som de kommer - men kan ju ändå vara bra att se hur det ser ut (om du inte vet).

• Anonym (Anonymen)

Jag är även nervös att jag inte kommer få tag i kuken utan hela packet eller att det tar några sekunder för mig att gräppa den, vågar man säga innan att man aldrig runkat av någon förut, tycker det är sjukt pinsamt alltså

• Anonym (Anonymen)
    Anonym (Sandra) skrev 2016-08-01 18:44:45 följande:

Har du sett någon göra det någon gång? Annars kanske du skulle kunna kolla på porr (mjuk porr!) för att se ungefär hur de gör. Och sedan testar du dig fram på din kille.

Kom bara ihåg att porr ofta kan vara lite överdrivet och ta det därför som de kommer - men kan ju ändå vara bra att se hur det ser ut (om du inte vet).

Jo. Det har jag men skulle isåfall vilja kolla där tjejen tar handen ner i byxorna på killen och runkar av han i byxorna liksom men rätt svårt att hitta. Räcker det att runka av någon bara en kortis för att fortsätta med annat som pussar osv?
  • Maltemånsson
    Anonym (Anonymen) skrev 2016-08-02 11:36:31 följande:

Jo. Det har jag men skulle isåfall vilja kolla där tjejen tar handen ner i byxorna på killen och runkar av han i byxorna liksom men rätt svårt att hitta. Räcker det att runka av någon bara en kortis för att fortsätta med annat som pussar osv?

Det underlättar för dig och är skönare för honom om du knäpper upp byxorna och helst tar av dem på honom. Och visst kan du göra det en kortis, jag föredrar att man inte bara gör det en kortis utan att man fortsätter. Men det finns inga skrivna regler, man gör som man vill.
  • Anonym (Kille)

Det är bättre om du säger att du inte gjort det förut.inte alls pinsamt med tanke på din ålder. Han kanske aldrig fått kuken runka av nån heller?

Runka av med handen nere i byxorna är i alla fall för mig varken skönt eller tändande. Byxor o kalsongerna ska dras ner (eller helst tas av helt).

Du kan väl be honom att visa hur han brukar göra när han runkar, så ser du ungefär hur han gilla. Eller så går du in på nån camchat och tittar för att se hur killar runkar. Va lyhörd och fråga om du gör rätt, så får du svar direkt.

Jag brukar alltid runka till utlösning. Jag tror killen förväntar sig (eller i alla fall önskar) det också. Så jag tror inte att han uppskattar om du slutar halvvägs när han är jättekåt. Med pussar kanske du syftar på en avsugning, ? I sådana fall uppskattar han nog det väldigt mycket. ..

• Anonym (xyz)

Med handen i byxan är det smekningar och några kortare runk-rörelser som gäller. Innan man kör igång "ordentligt" måste byxor och kalsonger dras ner, i alla fall på mig. Ett rejält stånd får inte plats på ett bekvämt sätt i knäppta byxor, så runkning till avslut är förmodligen helt omöjligt.

Glidmedel eller saliv kan göra underverk.

• Jenna Eriksdotter

Jag hade frågat rakt ut i lämplig situation om han skulle vilja att jag gjorde det. Sen är det nog att föredra att dra nej byxorna och börja långsamt, sen brukar det vara ganska att se på honom hur du ska förhålla dig. Om det känns obehagligt för honom så skulle jag som XYZ nämnde använda glidmedel eller saliv. Lycka till! :D

• Anonym (Anonymen)
    Anonym (xyz) skrev 2016-08-02 15:01:47 följande:

Med handen i byxan är det smekningar och några kortare runk-rörelser som gäller. Innan man kör igång "ordentligt" måste byxor och kalsonger dras ner, i alla fall på mig. Ett rejält stånd får inte plats på ett bekvämt sätt i knäppta byxor, så runkning till avslut är förmodligen helt omöjligt.

Glidmedel eller saliv kan göra underverk.

Om jag får fråga, hur menar du med smekningar? Hur skulle du eller hur har du blivit smekt på din kuk förut?

Helt ärligt så har vi träffats genom gemensam kompis, tredje gången vi träffades alltså som va i veckan så ringde jag och fråga om jag fick komma över. Då hände allting. Vi är båda rätt kåta i varandra, ej tillsammans. Jag vet inte hur långt han vill gå osv liksom. Så sjukt pinsamt att fråga det och säga om man får runka av honom men att det är min första gång.vart sitter tjejen när hon runkar av?

Jag är yngre än 17 också.
  • Anonym (Ibland)

Ibland kan det vara skönt bara om hon smeker den lite lätt, håller i den och inte gör så mycket medan man kysser och hånglar med varandra. Sedan är det bara att fråga sig fram, fråga honom vad han gillar...

• Anonym (Anonymen)
    Anonym (Ibland) skrev 2016-08-02 17:39:40 följande:

Ibland kan det vara skönt bara om hon smeker den lite lätt, håller i den och inte gör så mycket medan man kysser och hånglar med varandra. Sedan är det bara att fråga sig fram, fråga honom vad han gillar...

Hur sitter eller ligger man då och hur smeker man, hur vet man om killen bara vill det
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Anonymen) skrev 2016-08-02 18:33:46 följande:

Hur sitter eller ligger man då och hur smeker man, hur vet man om killen bara vill det

Jag gillar när jag ligger ner på rygg, med tjejen sittandes bredvid i sängen. Då kan jag som kille känna lite på hennes bröst eller klitoris samtidigt som hon runkar mig.

Man får prata med varandra, om vad killen vill. Men det där kommer rätt naturligt, och det gör inget om det blir lite fumligt i början
  • Anonym (Ibland)
    Anonym (Anonymen) skrev 2016-08-02 18:33:46 följande:
    Du kan ligga på sidan bredvid honom och man frågar eller provar sig fram om han vill bara det eller mer. Troligen vill han mer om han gillar att du runkar av honom.

Enklast är om ni båda är nakna när ni gör det.
Svar på tråden Hur runkar man av någon