• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • burehed

Va kul! Grattis till nr 2 :) jag har en dotter som blir 7 och en liten kille som är 1 år. Usch nej din stackare! Mitt morgonillamående började oxå idag men har inte spytt med dom andra två så hoppas att jag slipper denna gången oxå! Måste va hemskt :(

• burehed

Ja men eller hur! Tror det kommer bli en helt perfekt månad/månader o va hemma med en liten bebis :D få är dom inte nyfödda när den värsta högsommaren kommer ihäller :) jag kommer faktiskt inte ihåg nånting hur allt går till fast att det inte alls va längesedan jag va gravid ???????? man glömmer verkligen fort! Jag ska oxå ta tag i o ringa bm snart. Brukar inte va lika brått när det är nr 2 o 3 dock

• burehed

Å nej Christina vad jobbigt! Hoppas o håller tummarna att det bara är en vanlig blödning! ???????? jag har faktiskt aldrig fått någon blödning under grav så kan tyvärr inte nånting om det. Tänker på er!

• burehed

Oj jag ser nu att mina smajlisgubbar blir frågetecken :( så ni inte undrar vad jag sysslar med haha

• burehed

Det förstår jag! Det har inte riktigt sjunkit in här än, har velat så länge nu utan att det gått, men äntligen! :D va vi vänner på fb? Annars måste vi ju bli det :p har du kollat när du har bf isåfall?

• burehed

Va kul! Grattis :) dagen innan mig ;) hehe. Jag har en stor tjej född 09 oxå o kände samma när jag väntade sonen på 1

Svar på tråden Bf mars/april 2017