Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Va kul :) grattis! Enligt sista mens 8/4 :) vart bor ni någonstans?
Va kul! Grattis till nr 2 :) jag har en dotter som blir 7 och en liten kille som är 1 år. Usch nej din stackare! Mitt morgonillamående började oxå idag men har inte spytt med dom andra två så hoppas att jag slipper denna gången oxå! Måste va hemskt :(
Ja men eller hur! Tror det kommer bli en helt perfekt månad/månader o va hemma med en liten bebis :D få är dom inte nyfödda när den värsta högsommaren kommer ihäller :) jag kommer faktiskt inte ihåg nånting hur allt går till fast att det inte alls va längesedan jag va gravid ???????? man glömmer verkligen fort! Jag ska oxå ta tag i o ringa bm snart. Brukar inte va lika brått när det är nr 2 o 3 dock
Å nej Christina vad jobbigt! Hoppas o håller tummarna att det bara är en vanlig blödning! ???????? jag har faktiskt aldrig fått någon blödning under grav så kan tyvärr inte nånting om det. Tänker på er!
Nämen Hej! ???? Gud va kul!! Grattis!! ????
Oj jag ser nu att mina smajlisgubbar blir frågetecken :( så ni inte undrar vad jag sysslar med haha
Det förstår jag! Det har inte riktigt sjunkit in här än, har velat så länge nu utan att det gått, men äntligen! :D va vi vänner på fb? Annars måste vi ju bli det :p har du kollat när du har bf isåfall?
Va kul! Grattis :) dagen innan mig ;) hehe. Jag har en stor tjej född 09 oxå o kände samma när jag väntade sonen på 1
Grattis! Hur länge har ni försökt? Hur gammal e sonen? :)