Bf mars/april 2017
Hej! Hoppar in här har bf 3/3. Är i v9+4 idag :) är 27 år, bor i Skåne och har en dotter på 2 1/2 år!
Hej! Hoppar in här har bf 3/3. Är i v9+4 idag :) är 27 år, bor i Skåne och har en dotter på 2 1/2 år!
Kan man beställa och äta sushi som gravid? Jag är så sugen på det idag :)
Hur går det för er träning? :)
Jag kör som vanligt (3 x styrketräning och så yoga och promenader), fast jag har lagt mina HIIT-pass på hyllan ett tag. Styrketräningen har jag kört på ungefär som vanligt, men jag har minskat liiiite på vikterna och ökat antal reps. Bra att röra sig så mycket som möjligt tänker jag!
Fått tidigt missfall så jag kommer dessvärre ej gå med i Facebookgruppen ändå.. Vill bara önskar er alla grattis till alla plus och stort lycka till med allt!
På måndag är det inskrivning för mig då är jag i v 11+2. Ska även göra Glukosbelastning då min bror har diabetes 1. Hur ser det ut för er? :)
Har känner ni med era symptom? Tycker mina är lite just nu :p
Måste säga att sea-band är verkligen toppen mot illamående ????
[quote=76891700][quote-nick]Trollet2007 skrev 2016-08-17 21:09:21 följande:[/quote-nick]Jag plussade 1/8! V7 nu, väntar barn nr 3 ????
Nån mer som redan känner av foglossning? Ska på mitt första sjukgymnast besök imorn????
Fått mitt första craving, saltgurka ????[/
Foglossningen lär nog snart komma här. Hade väl från v7 med 2an och 3an
Idag går jag in i vecka 12+0 då behöver man väl inte ta folsyra tabletter mer?
varför går man ner om man inte kräker en massa? Jag går bara ner och jag äter som vanligt, någon mer?
Igår kväll och ikväll kände jag bebisen när jag höll handen på magen :D