• jyns00

Bf mars/april 2017

Hej! Hoppar in här har bf 3/3. Är i v9+4 idag :) är 27 år, bor i Skåne och har en dotter på 2 1/2 år!

• jyns00

Kan man beställa och äta sushi som gravid? Jag är så sugen på det idag :)

• jyns00
    Fayleh skrev 2016-08-07 10:49:47 följande:

Jag kör som vanligt (3 x styrketräning och så yoga och promenader), fast jag har lagt mina HIIT-pass på hyllan ett tag. Styrketräningen har jag kört på ungefär som vanligt, men jag har minskat liiiite på vikterna och ökat antal reps. Bra att röra sig så mycket som möjligt tänker jag!

Va skönt för dig :) känner du av något speciellt med din träning från innan du var gravid?
    Jag har tränat löpning och skivstång men jag blev så andfådd med löpningen och det är inte så kul som förr. Skivstången la jag till sidan efter att jag mått så illa och knappt kunna äta någonting. Men imorgon ska jag köra spinning :D det ska bli kul stt komma igång igen!
  • jyns00
    Mammatilllovelia skrev 2016-08-07 22:01:17 följande:

Fått tidigt missfall så jag kommer dessvärre ej gå med i Facebookgruppen ändå.. Vill bara önskar er alla grattis till alla plus och stort lycka till med allt!

Beklagar verkligen :(
  • jyns00

På måndag är det inskrivning för mig då är jag i v 11+2. Ska även göra Glukosbelastning då min bror har diabetes 1. Hur ser det ut för er? :)

• jyns00

Måste säga att sea-band är verkligen toppen mot illamående ????

• jyns00
    3hjärtan skrev 2016-08-18 14:32:10 följande:

[quote=76891700][quote-nick]Trollet2007 skrev 2016-08-17 21:09:21 följande:[/quote-nick]Jag plussade 1/8! V7 nu, väntar barn nr 3 ????

Nån mer som redan känner av foglossning? Ska på mitt första sjukgymnast besök imorn????

Fått mitt första craving, saltgurka ????[/

Foglossningen lär nog snart komma här. Hade väl från v7 med 2an och 3an

Hur har du känt av din foglossning?
  • jyns00

Idag går jag in i vecka 12+0 då behöver man väl inte ta folsyra tabletter mer?

• jyns00

varför går man ner om man inte kräker en massa? Jag går bara ner och jag äter som vanligt, någon mer?

• jyns00

Igår kväll och ikväll kände jag bebisen när jag höll handen på magen :D

Svar på tråden Bf mars/april 2017