Pappa till tre!
Hur ska jag bära mig åt?
Mitt läge är som sådant att jag har tre barn med två olika mammor. De två första med samma mamma och den yngsta med en.
Sedan 2 år tillbaka så har jag en flickvän som är jätte snäll och underbar till både mig och mina barn. Hon flyttade in till oss för ca 5 månader sedan.
Vi har försökt att skaffa ett barn tillsammans men det tar sig inte. Det gör både min sambo och mig ledsna.
Det har gått så långt att hon mår så fruktansvärt dåligt när hon får sin mens. Dessa perioder så vänder hon sig mot mig och gör (vad jag tycker) saker svårare för mig. Hon får mig att inte känna mig tillräcklig, vad jag än säger eller gör så är det fel (enligt min uppfattning).
Det som nu är problemet är att jag har barn som inte är hennes, vet att det kan låta konstigt men så är det. Hon har inga problem med mina barn, utan att jag har barn som inte är hennes eller att hon själv inte har barn.
Det har blivit så jobbigt för mig så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill leva med henne tillsammans med barnen för jag vet hur underbar hon är och hur grymt bra vi har det tillsammans. Men detta börjar verkligen ta på mig. Har märkt den senaste tiden att jag blir lite gladare och mindre irriterad när hon är iväg och jobba eller annat.
Detta är kortfattat, men hur ska jag bära mig åt..?