"Ingen" att bjuda på mitt bröllop..
Vi har varit tillsammans i 5 år nu, i januari friade han och om 6 månader blir det ett vinterbröllop. Sitter och planerar för fullt men kan inte njuta..
Jag har "ingen" att bjuda från min sida, han har otroligt mycket vänner och släkt - det kommer bli ett stort bröllop. Men jag har min syster, 2 nära tjej vänner som kommer vara brudtärnor och sen kanske 2-3 till vänner som jag vet kommer "dyka upp". Har nog kanske 5 stycken till att bjuda in, men hemskt osäkert att dom skulle komma.
Jag tycker det är skit pinsamt att vara så ensam. Skäms verkligen över att knappt ha någon att bjuda! Känns som att det blir "hans" bröllop sen blir det "hans" fest. Han och hans vänner och släkt som firar och jag som bara släntrar efter... Känner inte ens hälften av hans parti eller ens träffat dom, då de är så många! Kommer känna mig som en främling på mitt egna bröllop. Och vill verkligen inte att han ska behöva "plocka" bort folk för att jag har några vänner.
Vet verkligen inte vad jag ska göra för att "komma" över det här så att jag faktiskt kan njuuuta av att jag ska gifta mig med min drömman.. någon som har något tips eller vettigt ord?