Utredning på gång, stötta varandra?
Vi skickade in våra hälsodeklarationer i förra veckan. Så nu väntar vi bara. Hade missfall i augusti, hoppas det inte skjuter upp utredningen..

Vi skickade in våra hälsodeklarationer i förra veckan. Så nu väntar vi bara. Hade missfall i augusti, hoppas det inte skjuter upp utredningen..

Ingen aning, inte hört nåt..
Carolisa: Det tror jag inte dom gör ????  När är det ni ska dit då?  Skönt att det är i rullning nu!  
Kaleidoskop 88: 
Usch vad jobbigt! Det är mycket splittrade känslor du har :/  Jo jag har åxå tänkt att man kanske ska strunta i det.. Det gjorde jag åxå men då vart jag spontant gravid efter nått år men det slutade i missfall å efter det vart längtan bara starkare och slog tillslut i full kraft. Vi har ju chansen att tänka över detta beslut om barn 1000 gånger än om vi blivit gravida som alla andra. Det är fram å tillbaka hela tiden. Och beslutet om utredning kändes som vi bästämde att vi skulle bild familj en andra gång

Är i chock! Plussade igår på BIM -4. Helt symtomfri så var säker på att det inte blivit nåt. Hoppas att hen stannar den här gången!!