Utredning på gång, stötta varandra?
Hej, vilken trevlig "tråd"! 
Jag vill gärna ta del av era resor, och ni får gärna ta del av min! =) 
Jag och min sambo bestämde oss för ca 2 år sedan att börja försöka skaffa barn. Vi började ha samlag 2-3 ggr/v, vilket jag tycker är ganska krävande just för att ibland tycker jag att det känns som att man ska ha sex bara för att man annars kan missa att bli gravid. Nåja, iallafall så när vi hade försökt ett halvår, så fick jag cellförändringar på min livmordertapp jag skickades då till kvinnokliniken där man gjorde ett ultraljud och såg då massor med ägganlag. Läkaren frågade då om vi hade testat länge att bli gravida? Han misstänkte då PCO, han tog prover där alla var ok. Han tyckte då att vi skulle fortsätta och prova i 2 år. Och nu står vi här, nu har det gått 2 år och inga barn. Vi var på kvinnokliniken förra veckan, det gjordes ett ultraljud där allt såg bra ut (förutom en massa ägganlag), prover togs (nu väntar jag ivrigt på provsvar). Kan ju tillägga att jag tidigare har haft oregelbunden mens men har nu de senaste 3 månaderna haft regelbunden mens med ägglossning. Min sambo skall lämna spermaprov om 2 veckor, efter det ska dem ta ställning till fortsatt handläggning! Så spännande!!!!
Jag hoppas verkligen på bebis snart. =)

helst som mitt värde förmodligen var ännu högre då när jag var gravid, men jag hade ju ingen aning om detta...
 helst som mitt värde förmodligen var ännu högre då när jag var gravid, men jag hade ju ingen aning om detta...