Utredning på gång, stötta varandra?
är det någon som syskonförsöker? vi gjorde utredning innan arnet men oförklarligt. så kom hon spontant och nu är barnet 4 och inget nytt i sikte. har sökt för utrednin igen nu.
är det någon som syskonförsöker? vi gjorde utredning innan arnet men oförklarligt. så kom hon spontant och nu är barnet 4 och inget nytt i sikte. har sökt för utrednin igen nu.
Jag har två barn med annan pappa så här är med syskonförsök och försök på första för sambon.
Vi verkar ha lätt bli gravida men svårt behålla. Förlorade senaste i v 13 då det dog i 12+2. Så vår utredning är missfallsutredning i första hand, men då jag blir 40 i början på nästa år så kan det ändå bli aktuellt med IVF.
Men nu börjar jag med stimulering i min egen cykel nästa gång, så hoppas mensen drar igång nästa helg som den borde. Sen får jag Trombyl nu med och kommer ta vagitorier med progesteron från ÄL och framåt. Hoppas detta ska göra susen för oss!
Hoppas att det kommer ett plus och att ni får gå tiden ut och allt går väl <3
Paroon- vi har en son på 4 år och försöker med ett syskon. Har försökt i tre år men hade att missfall för två år sen. Har nu börjat med utredning. Ska på första besöket 16/11.
Så nervös... Första möte med barnmorska på måndag inför utredningen igen...