Ellencassandra skrev 2017-11-04 10:15:21 följande:
Ja precis! Du räknade rätt :) idag rd 9! Nää jag har typ inga symptom överhuvudtaget :( å de symptom jag har är ifrån progesteronet som jag tar varje dag.. men vi får se!  
Det är spännande ja men känner att det inte gått denna gång :( hur går det för dig?
Förstår att det känns lite hopplöst när man inte känner nått annorlunda i kroppen, men det behöver ju inte betyda att det blev ett misslyckat försök heller. Det är ju vanligt att man inte känner något så tidigt. Sen är det ju oxå svårare att känna något om man tar extra progesteron eftersom man redan då får de vanligaste symptomen man får i början. Så du kanske visst känner av nått men räknar med att de är enbart pga progesteronet ;) Jag håller iaf tummarna, tappa inte hoppet än <3
Kör ni annars igång direkt igen eller väntar ni nån månad på nytt försök? Hur har det känts för er förresten, vet att många brukar tycka det är väldigt psykiskt påfrestande med ivf.
För mig går det väl sådär måste jag säga. 8 månader sen senaste missfallet och inget verkar hända. Men bim är nästa helg så vi hoppas denna månad är vår månad :) Vi väntar nu oxå på provsvaren på kromosomanalysen, som bör komma i slutet av november.