Hormonkarusellen skrev 2017-07-20 19:51:36 följande:
Ellencassandra skrev 2017-07-20 18:05:10 följande:Måste bara skriva av mig lite. Börjar ju ivf i september å det har känts jättebra. Har känt mig lugn. Så kom mensen idag å jag har gråtit så mycket å allt känns hopplöst. Tänker att ivf nog inte kommer funka för oss heller å att det aldrig ska gå :( bara mörka tankar idag.. men hoppas man mår bättre imorgon. Jag hoppas det går bra för alla här.
 Jag kände likadant i måndags. Mensen kom efter jag fått letrozol, ringde in för ny tid och ny omgång letrozol men fick nej, får inte ta dem. Fick en tid i aug, de ville egentligen ha en tid efter min nästa mens, men då bröt jag ihop och sa att det har jag ju ingen! 
Nu dricker jag rose och springer långs turer i skogen, försöker göra sånt som man kanske inte kan göra sen men som man mår bra av.
Kram på dig, det är tufft men på något sätt ordnar det sig!
Åh va tråkigt :( varför får du inte ta dom nu igen? 
Bra där! Det har du rätt i. Man ska passa på å göra sånt där så länge man kan! Blev lite osams med min kille igår för han förstår inte riktigt varför jag bröt ihop så mycket igår då vi får hjälp i september med ivf. Men även om det är så så hoppas man ju innerst inne att det ska gå på naturlig väg.. å man tjafsar inte med mig när jag har mens haha! Då blir det ett himla liv xD men nu är det bättre! 
Kram å lycka till!