Ellencassandra skrev 2017-02-02 09:17:54 följande:
Okej! Hoppas att det blir nåt nu!!  
Ja det kan va dåliga test.. Men digitala fungerade ju inte heller.. Men får testa vidare! Jag har gjort blodproven men min gyn sa på dag 23 å det lät lite väl sent (fick mens 3 dagar efter) så borde ju ha tagit tidigare. Fick värde 17 då på progesteron. Men tror jag tog försent.. Har hört att man ska ha över 20 för ägglossning.. Men ska ju till en ny gyn nu den 28e så får se vad hon säger!
Men hur tidigt i cykeln börjar du testa då? Tänker att du kanske har äl mkt tidigare o därför missar de? Men de verkar ju konstigt ändå eftersom du ändå får en stegring även om de inte blir så hög stegring som de ska va... Visst har ni kollat ägglossningshormon på dig oxå där runt cd 3, som såg bra ut? Har för mig att du sagt att du fick lämna blodprov då oxå. O såg de bra ut så borde du ju få utslag på äl-test :/
Jag får sjukt ont i brösten ganska direkt efter äl o sen börjar de släppa när ja närmar mig mens, så på så sätt vet ja när de är förbi iaf, sen om ägget släpper eller inte vet ja inte längre eftersom ja inte heller får nån stegring längre.. Får du någon skillnad i kroppen strax efter den starkaste stegringen på testen?