• Miss Maria

Nojjar....rädd! (bild)

Jag är så himla rädd!

Jag opererades för x den tredje juli och högra äggledaren samt foster togs bort.

I torsdags gjorde jag fyra olika gravtester ett av dom digitalt som visade gravid 1-2! Har nu varit på semester över helgen och tog på eftermiddagsurin nya tester och jag är rädd att det inte ökat samt för ett nytt x! Kan jag få ett utlåtande hur ni tycker?? Har det ökat som det borde eller?

• Svar på tråden Nojjar....rädd! (bild)
  • Miss Maria

Det till vänster är taget på morgonurin i torsdags och det till höger på eftermiddagsurin idag måndag!

• Ilse79
    Miss Maria skrev 2016-08-08 17:20:27 följande:

Det till vänster är taget på morgonurin i torsdags och det till höger på eftermiddagsurin idag måndag!

Det är ju tydligt starkare skulle jag sägs och inte någon anledning till oro pga detta iallafall. Sen förstår jag förstås om du är lite extra orolig, men det där ser ut som mina.

• Ilse79

Mina är alltså ett för varje dag med morgonurin, förutom de två nedersta som var samma dag. Jag är i vecka 12 nu.

:)

Håller tummarna för dig och att allt går bra denna gången!

• Miss Maria
    Ilse79 skrev 2016-08-08 17:21:51 följande:

Är de högra nya? De ser ju mycket starkare ut!

Ja dom högra är tagna i dag på eftermiddagen!
  • Meriall

Mitt X visade jättestarkt streck/ökade som vanligt så det behöver inte innebära något... men har du fått ta bort äggledare du fick X i så minskar risken att få det igen.

• Miss Maria
    Ilse79 skrev 2016-08-09 10:20:15 följande:

Hur såg det ut idag, tagit något nytt test?

Har ökat på tills idag :) ringt bm och ska få komma på tidigt ul för att kolla så graviditeten sitter rätt den här gången! Hon trodde absolut inte att det va mitt tidigare x som börjat öka i hcg utan räknade med att det va en ny graviditet :)
Svar på tråden Nojjar....rädd! (bild)