• papap

Efter 20:00

Hej
    Jag undrar kort och gott; hur ser ert liv ut efter att barnen/barnet somnat? Vad gör ni som föräldrar? Sitter i var sin sida i soffan? Sitter ni och småpratar och myser? Är en iväg och tränar? Sover ni? Kort sagt; vad gör ni?

Berätta gärna också hur gamla barnen är och hur länge ni varit tillsammans?

• Svar på tråden Efter 20:00
  • Två prinsar

Efter 20 sitter vi o myser kanske äter ngt gott o tittar på film. Våra barn är 3 mån, 14 mån, 3 år, varannan vecka har vi en 11 åring o en 13 åring oxå, då sitter dom med oss till ca 21.00

• Carambolan

Olika beroende på humör. Våra tre barn är i ålder 3-9 och ofta sover inte alla förrän framåt 22. Vi brukar ta nattningen varannan dag så att den andra kan passa på att gå och träna samtidigt (eller betala räkningar, stryka skjortor eller nåt annat som måste bli gjort). När alla barn väl sover brukar vi kolla på ett avsnitt av nån tv-serie, spela lite tv-/datorspel ihop eller var för sig, ha sex eller bara sitta och prata.

• Linnis92

Vi röjer undan, hänger i soffan, kanske äter något gott. Har en hel del sex.

• Alexi

Vi sitter i soffan. Äter ofta något, och så sitter vi och läser varsin bok, ser på tv ihop, sitter och pratar. Lite beroende på dagsform. Nu på semestern är kl typ 21.30 innan sofftiden börjar så det är rätt sent.

• klarabella87

Så fort barnen har somnat så sätter jag mig i köket och pluggar vid datorn..
    Mannen sitter i soffan framför nått tv program eller med telefonen.. somnar oftast efter nån timma..

hahah vad tragiskt de låter..

• Fru Ve

Våra barn somnar senast kl 20. Vi brukar då duka fram lite smörgås eller annat framför tv:n och titta lite tillsammans. Sitter och pratar, har sex också ibland :)

Svar på tråden Efter 20:00