Foglossning! Vad hjälpte dig?
Nu börjar det göra rejält ont och jag vill verkligen inte behöva gå hemma sjukskriven "bara" för att jag har ont. Jag mår ju bra i övrigt! Är ju ändå bara i vecka 22...
Vad hjälpte dig när du har foglossning?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-08-24 14:24
Uppdatering...
¤ Började med gravidmassage - Hon kunde lika gärna ha smekt mig med en fjäder. Det kändes knappt och det gjorde verkligen inte den minsta skillnad.
¤ Akupunktur - Misshandel! Nålarna kändes inte ett dugg, men hon masserade så jag trodde att jag skulle kräkas. Var helt genomsvettig efteråt... De två första dagarna efteråt kunde jag knappt gå, sen kändes det något bättre men inte så pass bra att det är värt att inte kunna gå två dagar i veckan. Testade en gång till för säkerhets skull. Samma resultat då.
¤ Sjukgymnast - Berättade det jag redan visste, samt att han berättade för mig att "ja, men det här vet du ju redan". Han trodde inte på akupunktur, men ändå var det det enda han gjorde. Inga rörelser som jag skulle göra eller något annat. "Har du bälte?" "Ja, det har jag" "Bra, då ses vi på fredag igen". För att göra vadå? Han satte typ 3 nålar och sen var han klar. Inte konstigt att han inte får resultat med hjälp av akupunktur på "sina gravida kvinnor".