• Anonym (Någon mer?)

Någon mer som inte attraheras av sin partners kropp?

Min sambo är smal, har smala armar och inte speciellt stora händer. Han är 10 cm längre än mig men väger ungefär lika mycket som jag.

Jag tänder på stora händer, armar, att få känna mig liten. Vill ha en stor och stark manskropp.

Min sambo är världens underbaraste, men kan inte hjälpa att jag sitter och dreglar framför tv:n nu när OS, med alla muskulösa, vältränade män går på tv.

Någon mer?

• Svar på tråden Någon mer som inte attraheras av sin partners kropp?
  • HSKAT

Nja, jag tänder på honom, det gör jag. Men han har smalnat av på senare tid vilket fått mig att känna mig obekväm med honom.
    Värsta känslan som finns är när mannen är mindre/spädare än en själv.
    Vill dock INTE att han ska träna och bli biff. Han blir för oproportionerlig då.
    But at the end of the day så älskar jag honom precis som han är.

• Anonym (Någon mer?)

Ja jag älskar ju honom, men tycker inte om hans kropp

• Anonym (X)

Min sambo är väl en sisådär 7 cm längre än mig och väger 20 kg mindre. Han är väldigt smal, medan jag har former och har naturligt bredare kroppsform än honom (vikten spelar ingen roll, jag blir ändå aldrig liten och nätt). Egentligen borde jag känna mig stor och klumpig, men hela hans utstrålning gör att jag inte gör det (nope, ingen bad boy). Han är himla säker på sig själv och sin plats i världen och det är väldigt sexigt. Jo, jag tänder något enormt på hans personlighet och kropp. Jag vet att det inte var det här tråden gick ut på, men det jag ville säga med mitt inlägg var att utstrålning kan också bidra till hur personen uppfattas. Han är inte större än mig (längdskillnaden är marginell), han är inte speciellt mycket starkare än mig, men i mina ögon är han ändå väldigt mycket man.

• Anonym (Någon mer?)

Ok! Intressant att läsa... Någon mer?

• Anonym (D)

Håller med där från ovan att utstrålning och personlighet självklart gör en hel del och/eller allt.

Min man har precis den kroppen jag älskar och det kvittar faktiskt om han är smal eller går upp mer i vikt. Nästan två meter lång, bredaxlad, saftiga stora lår, najs rumpa, väldigt sexig bröstkorg och liksom skit snyggt ansikte.

Tycärr har jag jävligt dåligt självförtroende som jag vet inte rättfärdigar mitt utseende men jag tycker han är en tia som skulle kunna få skit snygga tjejer och jag är en sjua men jag vet jag är så myclet mer än så både i utseende och personlighet.

Ja, han är snygg så tyvärr kan jag inte bidra dig ts men hade han inte haft den personlighet han har så hade det inte gett ett skit det att han är snygg.

Jag tänder Inte på honom speciellt mycket om vi har haft nåt tjafs eller han omedvetet gjort mig ledsen/arg/besviken.

Skulle nog inte kunna va tillsammans med nögon vars kropp jag inte tände på för det är lika viktigt för mig som personlighet men å andra sidan så väger personlighet i längden tyngre och då tänder man nog automatiskt på personen ändå.

• Anonym (Blä)
    HSKAT skrev 2016-08-09 22:17:26 följande:

Nja, jag tänder på honom, det gör jag. Men han har smalnat av på senare tid vilket fått mig att känna mig obekväm med honom.

Värsta känslan som finns är när mannen är mindre/spädare än en själv.

Vill dock INTE att han ska träna och bli biff. Han blir för oproportionerlig då.

But at the end of the day så älskar jag honom precis som han är.

Om han blir opropotionelig av träning så tränar han ju fel!?
  • Haskel

Fattar ni inte hur kränkande det är att läsa sånt här.
    Tror ni inte att vi män har nog mycket komplex för våra kroppar. Alla dessa ideal, samt att bli betygsatt som något objekt.

Vi måste ständigt banta, eller operera oss för att duga till.

Usch för kvinnor, ni tänker bara på sex och männens kroppar.

• Anonym (VM)

Kan inte påstå att det rinner till när jag "objektivt" betraktar min mans figur.
    Han har fina ögon, fin rumpa och perfekt k*k.

Men han är typ 1 dm "för kort", smala kycklingben med kraftigare överkropp. Tänk er en som är rullstolsburen typ.
    Jag tänder på längre lår och snygga händer. Min man har inget av det.
    Men en fantastisk personlighet och charm har han, och det liksom avgör allt!

• Anonym (Någon mer?)

Alltså jag tände ju på honom i början av förhållandet, vart kåt så fort han tog i mig. Men har aldrig tyckt att han varit snygg, när jag träffade honom första gången tyckte jag inte att han var snygg. Sen ville hab fortsätta träffas och sen blev jag intresserad och kär och då vart han snygg i mina ögon.

Men nu attraherar han mig inte längre, är inte sugen på att hångla eller ha sex med honom. Hur gör man då?

• Anonym (D)
    Anonym (Någon mer?) skrev 2016-08-11 14:34:13 följande:

Alltså jag tände ju på honom i början av förhållandet, vart kåt så fort han tog i mig. Men har aldrig tyckt att han varit snygg, när jag träffade honom första gången tyckte jag inte att han var snygg. Sen ville hab fortsätta träffas och sen blev jag intresserad och kär och då vart han snygg i mina ögon.

Men nu attraherar han mig inte längre, är inte sugen på att hångla eller ha sex med honom. Hur gör man då?

Gör slut eller snackar om det ..?
Svar på tråden Någon mer som inte attraheras av sin partners kropp?