Vibrator för män, prostatavibrator.
Jag behöver tips på modell/butik på en skön nybörjarvibrator för män. Jag vill känna mig fylld men inte för mycket...
Jag behöver tips på modell/butik på en skön nybörjarvibrator för män. Jag vill känna mig fylld men inte för mycket...
Hej AW
Prova med. Sexvaruhuset.se. Eller. Vuxenshoppen.se
Lycka till
Ja tror du måste prova själv för att se vad du gillar. Jag gillar att läsa omdömen innan man köper, det finns på olika sidor, bl.a. mshop där jag handlat några gånger.
Jag har testat allt från små buttplugg till stora, med o utan vibration. Dildos i alla möjliga storlekar. Det jag gillade i början som nybörjare är inte alls samma som jag gillar nu. Däremot föredrar jag silikon och liknande material, det är stor skillnad på det och plast/glas. Men många föredrar hårda material har jag förstått.
Just nu använder jag en 22 x 15cm (omkrets ) dildo mest, den fyller rätt bra. Jag föredrar riktigt grova saker som fyller mig ordentligt.
Om jag vore dig skulle jag köpa en buttplugg eller smalare dildo. Runt 2.5 cm diameter till 3.5cm o se hur den passar.
Ja tror du måste prova själv för att se vad du gillar. Jag gillar att läsa omdömen innan man köper, det finns på olika sidor, bl.a. mshop där jag handlat några gånger.
Det finns generellt ganska mycket omdömen på amazon.com. Det man lätt inser när man läser där att en och samma pryl får 1 i betyg av en, och 5 av en annan.
Jag har denna, och den har även fått bra betyg https://www.mshop.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/anal-och-prostata/scorpio
sen finns det en annan variant som är lite billigare med https://www.mshop.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/anal-och-prostata/vibrating-butt-plugg
Men båda är lite nätta, och inte för stora. Hade inte heller testat innan, och är väl inte ett rå-fan nu heller, men tycker om det ibland, och då är det precis som du säger, skönare med en lite mindre variant
Lycka till