• AW

Vibrator för män, prostatavibrator.

Jag behöver tips på modell/butik på en skön nybörjarvibrator för män. Jag vill känna mig fylld men inte för mycket...

• Svar på tråden Vibrator för män, prostatavibrator.
  • HasseA
    AW skrev 2016-08-10 19:40:43 följande:

Jag behöver tips på modell/butik på en skön nybörjarvibrator för män. Jag vill känna mig fylld men inte för mycket...

Jag har testat några olika, och för mig har de inte gett mycket. Vibratorn sitter ofta långt ifrån spetsen, och materialet är så mjukt att det dämpar vibrationerna - och sen tror jag att själva vibrationerna inte ger mig så jättemycket.

Viktigt är att veta vad du vill ha för maximal tjocklek. Många är för grova för mig. Det är nog bra om du kan prova lite innan.

Sen är det viktigt att titta på hur de ser ut, om det verkar som om de kan sitta kvar på egen hand - om du nu vill det. Många kan inte det alls, de glider ut om man släpper dem.

Jag har recenserat de jag provat, du får scrolla igenom inläggen i den kategorin för att hitta dem. Min favorit är fortfarande en väldigt enkel stimulator, syns på bild i det (just nu) översta inlägget: hasseochanna.wordpress.com/category/recension/

/Hasse
  • Anonym (Kille)

Ja tror du måste prova själv för att se vad du gillar. Jag gillar att läsa omdömen innan man köper, det finns på olika sidor, bl.a. mshop där jag handlat några gånger.

Jag har testat allt från små buttplugg till stora, med o utan vibration. Dildos i alla möjliga storlekar. Det jag gillade i början som nybörjare är inte alls samma som jag gillar nu. Däremot föredrar jag silikon och liknande material, det är stor skillnad på det och plast/glas. Men många föredrar hårda material har jag förstått.

Just nu använder jag en 22 x 15cm (omkrets ) dildo mest, den fyller rätt bra. Jag föredrar riktigt grova saker som fyller mig ordentligt.

Om jag vore dig skulle jag köpa en buttplugg eller smalare dildo. Runt 2.5 cm diameter till 3.5cm o se hur den passar.

• HasseA
    Anonym (Kille) skrev 2016-08-11 11:06:00 följande:

Ja tror du måste prova själv för att se vad du gillar. Jag gillar att läsa omdömen innan man köper, det finns på olika sidor, bl.a. mshop där jag handlat några gånger.

Det finns generellt ganska mycket omdömen på amazon.com. Det man lätt inser när man läser där att en och samma pryl får 1 i betyg av en, och 5 av en annan. 
  • Anonym (Kille)
    HasseA skrev 2016-08-11 13:49:46 följande:

Det finns generellt ganska mycket omdömen på amazon.com. Det man lätt inser när man läser där att en och samma pryl får 1 i betyg av en, och 5 av en annan. 

Japp. Har observerat precis samma. Därav rekommendera jag ingen modell... ty smaken är som baken... men köper man något som har 4.5 stjärnor av 5, så är oddsen ganska goda att det är bra grejer i alla fall.

Däremot har jag köpt sexleksaker utan omdömen tidiagare. De har nog ganska genomgående varit billiga, och även väldigt odugliga.
  • Anonym (Johan79)

Jag har denna, och den har även fått bra betyg https://www.mshop.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/anal-och-prostata/scorpio 

sen finns det en annan variant som är lite billigare med https://www.mshop.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/anal-och-prostata/vibrating-butt-plugg 

Men båda är lite nätta, och inte för stora. Hade inte heller testat innan, och är väl inte ett rå-fan nu heller, men tycker om det ibland, och då är det precis som du säger, skönare med en lite mindre variant

Lycka till

Svar på tråden Vibrator för män, prostatavibrator.